Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 408 ggr
yoyopro00
0

Hjälp! Spån överallt...!?

Jag måste undra hur ni folk gör, och vad ni har för underlag till era kaniner? Jag brukar ha spån till min kanin men det går någon timme och då ligger allt spån utanför buren och ute på mattan. Det är eftersom kaninen springer runt i buren som en galning. Det blir jätte jobbigt för mig att städa för jag för städa jätte ofta och dessutom är hon livrädd för dammsugaren. Så hur gör ni? Har ni annat underlag? Vad finns det för underlag?

Linn Is The New
1

Varför springer hen runt som en galning i buren om jag får fråga det? Får hen komma ut som hen ska och blir aktiverad riktigt ordentligt? Jag använder personligen halm men mina kaniner är frigående i min lägenhet.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

tiger tok
0

#1 har du kaniner? Hade jag ingen aning om! Undrar också varför kaninen springer runt så mycket?

yoyopro00
0

Min kanins bur står öppen hela tiden så att ni vet det !! Hon älskar att springa i buren, hon springer alltid in buren sen ut ur buren sen in i buren osv osv och allt spån hamnar utanför buren

tiger tok
0

Kanske ha spån med halm över, halm flyger inte lika mycket och är lättare att kratta/plocka upp.