OT/ Solglasögon?
Använder du solglasögon? Visa en bild! :) Antingen bara på glasögonen eller på dig som bär dom ^^
För ett par dagar sen köpte jag ett par solglasögon som jag är jättenöjd med! :) Bruna med strass på sidorna :D Jättesnyggt ;D
Tyvärr har jag ingen bild på dom, men det kommer ;)

Nej, inte så hemskt mycket. Mina är borta ^^

Jag har ett par bruna solglasögon, ganska gamla och hjälper inte så HIMLA mycket mot solen.. men ganska snygga i alla fall!

#4 Vad snygga :D

Tack 

Nej, använder inte solglasögon. Ser dummare ut än vanligt med solglasögon, så hoppar det.
Nej, jag hatar solglasögon :S ;D
Använder inte det :P

jag har också, köppte ett par när vi var i egypten och ett par i bulgarien och sen hade jag ett par hemma! :P jag är galen i solbrillor!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Har massor men använder aldrig. Mina favoriter är ett par mörka med krämfärgade bågar & ett par gula :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Använder typ aldrig :P
- Mvh Emma
Använder nästan aldrig solglasögon . Jag får solglasögon gratis :) Min mamma jobbar med solglasögon 

Jag tycker jag bara ser dum ut i det, så jag använder aldrig det.

Självklart! Jag härta solbrillor :) Har just nu ett par mörkbruna med svarta bågar som e stooora ;)

Använder aldrig!
Ingen mer som har bild på sina brillor?xD
haha
nix,jag tycker bara jag ser dum ut i glasögon :P
och det är svårt att hitta sånna som passar :(

jag har inga solgladögon
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Japp! Köper alltid solbrillor från typ H&M för 50kr. Tycker inte solglasögon är värda mer och skulle nog aldrig betala ens 100kr för ett par ;P Men dom jag har är snygga och fungerar väldigt bra! :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag använder bara mina när jag solar XD

Andvänder inte solglasögon xD

jag ahr men dom är inte fina på mej xd

Varför putta upp en jättegammal tråd?

#31: HAHAHA, har ni kvar dom bilderna? Hihihi .. Var typ 1½ år sen. *asg*
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se