Klotterplank #291
GOD JUL! đ
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, SkÄne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
Och Gott Nytt Ă r alla ninisar med mĂ€nniskor! đđ„đŸâ€đ
Medarbetare pÄ FÄgelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
God jul och gott nytt Är lite i efterskott :P
Pets are not our whole life,
but they make our life whole
Om nĂ„gon undrar hur jag mĂ„r, sĂ„ mĂ„r jag skit. Det Ă€r 6 Ă„r sedan min mamma dog. NĂ€r jag var 8 Ă„r gammal. Hur ska jag kunna tĂ€nka idag i skolan? Hur? â€ïžđșVila i Frid Ă€lskade mammađșâ€ïž ââââââââââââ Har planer pĂ„ och bygga ett litet stall Ă„t mina Schleich kaniner. För skojs skull. Tanken Ă€r att det ska bli nio fack. Tre som Ă€r i verkligheten över 2 m och sex 120 cm i verkligheten sĂ„ att mĂ„tten pĂ„ dem sex burarna bli 12cm*8cm*7cm och dem tre facken blir 25cm*12cm*7cm. Blir pilligt med dörrar, gĂ„ngjĂ€rn och smĂ„ lĂ„s. Men kul! Om nĂ„gon vill sĂ„ kan jag starta en trĂ„d nĂ€r jag har börjat projektet och lĂ€gga in bilder och sĂ„.
Wow, har inte varit inne hÀr pÄ flera mÄnader⊠^^'
sociala medier jag anvÀnder mer eller mindre:
Wattpad: virrig á Instagram: lavendrclouds
Twitter: lavendrclouds á Tumblr: lavendrclouds
Gissa vem som numera kan hoppa ur hagen lÀtt som en plÀtt och gÄr hem nÀr han tycker hagen blir trÄkig?
Innan har han mer klÀttrat ur med hjÀlp av gallret, men nu tar han bara ett skutt hur lÀtt som helst över 70 cm kompostgaller plus 10 cm studsmattestÀllning⊠FÄr hitta pÄ nÄt slags tak :/
HopptrÀning blir det nog till vÄren, sÄ blir det nÄnting av allt hoppande i alla fall ^^'
#10 Simba=)
Mira har lÀrt sig att öppna dörren. Har en kartongbit över dörröppningen och den har hon lÀrt sig att öppna XD
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Ăr kaninvakt just nu sĂ„ har tvĂ„ smĂ„ fluffmonster som skuttar runt fötterna pĂ„ en :) och kan man tro att Kenzie Ă€r totalt blind nĂ€r man ser denna lilla filmsnutt?
https://www.instagram.com/p/BgJKJebhDTl/?taken-by=theblindbunny
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
GM alla. Idag skall jag ivÀg till Arken Zoo med en kompis.
BÀstaste hÀlsningar. 
I förrgÄr köpte vi nytt hö, men det var grÄtt och luktade mögel.
IgĂ„r köpte vi en ny pĂ„se frĂ„n samma stĂ€lle, och det Ă€r fint och grönt och Simba Ă€ter jĂ€ttemycket. SĂ„ jag undrar vad som hĂ€nde med den leveransenđ€
âŠ
Var ivÀg för att para ena tjejen igÄr, men hon vart sur och stampade och grymtade. En timmas enkelvÀg dit, sÄ kommer nog inte prova igen. TrÄkigt! Hade velat ha lite bebisar.
#8 Beklagar att du förlorat din mamma! Vill gÀrna se bilder pÄ stallet du bygger! Höll sjÀlv pÄ och byggde stall till mina modellhÀstar nÀr jag var yngre :)