Leksaker ?:P
Vad har du för leksaker till din kanin ?
// Jeka :)
Jag har en boll, "trä sak" , hon brukar leka med dig hö boll också xD
Toarulle,någon sorts kartong,en tennisboll och en handduk (?), fast ska köpa bla. en sån där godisboll :D

typ 100 söndergnagda toarullar, 2 mjukisdjur, 4 bandybollar fyllda med torkade bananbitar och ett par oigenkännliga tennisbollar! ;)
Kan dom inte få ont i magen av många toarullar ? :P
toarullar, godisboll tunnlar och så :)
- Mvh Emma

#4 Dom sväljer ju inte det dom tuggar på ^^ Iallafall inte mina.
#6 Ojdå xD Det tänkte jag inte på 

Massa söndertuggade toarullar, bollar, sittlådor, tunnlar, ett mjukdjur (hmm .. vars är det förresten? säkert har Engla käkat det till middag någon gång) & massa annat ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Har haft en snackyball men den är borta ^^
www.frihetenskaniner.se
#9 Sådan har jag fast en boll :D

toarullar :)
*putt*

en toarulle, ar inte tittat på leksaker.. :P
jag lade in en Toarulle igår.. Nu är den borta :O
16: ojdå :O :S
#17 Jag hittaden UNDER allt halm xD

#8 Du vet väl att bomullen i gosedjuret kan svälla upp i magen om kaninen äter det? Har hänt min kompis med hennes hund.

#19: Det var ett skämt, klart hon inte har ätit upp det! ^^
Jag har förmodligen tappat bort det någon gång. Hon nosade på den, satt på den & sedan var det inte intressant längre. Undra vars jag la den ..
www.frihetenskaniner.se

Ska göra om hos tindra.. Det ska va så här : 3 toarullar 1 kramdjur 1 stor sittlåda 1 filt 1 tennisboll 2 bandybollar massor med hängande pinnar som hon kan gnaga på xD Min bur är två våningar så man får plats med mycke ;) Hon kommer få de lika mysigt som i en djungel xD

#9 sån boll har jag också fast i blå.
jag har även en tunnel han kan springa i när jag har han utanför buren.
kan man ha en litet gosedjur inne i buren eller äter dom på den?kan dom dö eller bli sjuk om dom äet på gosedjuret?
Vad är en sittlåda?
Just nu har jag bara toarullar.

Jag har en gammal lekstuga som kaninbur och där uppe typ i taket finns det som ett spår där dom kan gå runt och dit upp hopppar min kanin och sätter sej :)