Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 558 ggr
Arcade-Foodie
1

Smeknamn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, undrar vad för smeknamn ni kallar eran kanin för. Min kanin heter Odin (Oden) Smeknamn: lilla råttan, skuttis, stampe och hoppsan. Men kallas oftast för lilla råttan, för alla beskriver honom som en liten råtta. Själv säger jag bara hans namn, jag är ganska tråkig xD

tiger tok
0

Pluttarna, småttisar, ninerna osv om jag menar alla, men de är ju fem st så om jag menar en enskild så säger jag riktiga namnet. När jag bara hade 1 kanin, Tiger, var smeknamnen många, tigris, trollet, trollungen, gumman, hjärtat, sötnos, lillfis osv osv!

MOJ
0

Hugo: Lulo, plugg, hugge, Lilo, Dino, Plugo Ronja: Ronji, Flonji, Pussgurkan, Ninni Inte helt normala smeknamn men aa (:

tixEntry
0

Simba heter han, kallas oftast bara för kaninen, annars plutten, skrutten, råttan, bimbis, simba-dimba, fegis, lejon, mm. :)

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig      Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds      Tumblr: lavendrclouds

Mintie
2

Våran kanin heter Spiderman, kallas oftast för Spidis:) Det är min lillebrors kanin och han valde det namnet när han precis fått honom. Det var för åtta år sen nu och då var min lillebror inte ens fyra;)

Dunisarna: Chic, Twix, Mango, Mintie, Sparky, Phoenix o Boss

Linnea777
0

Simba: Gubben, älskling, pussgurkan, gurkan Meyya (utalas Meja): Meyyan, mysan, mystjejen Svala: Svalan, gumman, fluff Bengt: Beng-beng, fluff, trollet

ninen DH
0

Nellie-> Nelson (av ngn oklar anledning), Nelsis

Laban-> Babit, Babonen

Milla-> Millsis

Alfons-> Affe

Jennavalli
0

Jag kallar alltid mina kaniner för Bubben xD som alltid när jag kommer till de så säger jag alltid "men bubben nubben" xD