änkling
jag behöver ett råd. min ena kanin dog i söndags så nu blev hennes partner ensam han har aldrig varit utan henne dom hade levt i hop i säkert 7år nu är jag jätte orolig för min kanins hälsa kommer han att klara sig själv eller…
jag tillbringar all ledig tid med honom nu så att han skall slippa vara ensam men jag går ju i skolan och då är han ju ensam hela dagen jag vill ju att min bebis skall må så bra som möjligt och att skaffa ny "partner" till honom känns fel då han trots allt är till åren kommen och troligtvis snart också "går vidare". några råd? *kluven*
jag tror han kan klara sig bra utan en kompis.

jag tror nog oxå att han klarar sig det finns ju många andra kaniner som lever så.
Jag tror också att han klarar sig bra utan kompis. Han har ju dig som sällskap. ^^

Min kanin förlorade sin burkompis & hon blev jättedeppig. Men efter några dagar så blev hon sig lik igen & nu mår hon bra.

Jag beklagar förresten :(
okay jo han verka lite mindre deppig men är fortfarande vissen eller vad man skall säga sedan har det börja rinna ur ögonen på honom sedan burkompisen försvann är detta bara en ovanlig slump eller ett sammanträffande?
#5 tack

#6 Menar du att han "gråter". Kaniner gråter inte på samma sätt som människor, jag vet inte ens om dom kan gråta. Så jag tror inte att det har ngt med det att göra.
nej jag menar inte att han gråter det ser ut som ögon gegga men tänkte att hans imunförsvar blev ned satt lr nått?