Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 337 ggr
Mimmiih
0

OT - Bästa film.

Kan vara kul att veta…

Vilken är den BÄSTA filmen som du har sett under år 2007?

Mimmiih
0

The Simpsons Movie, helt klart!  ;)  Sedan kommer Ratatouille (hur den nu stavas?)

emmsaaan
0

Titanic, som vanligt. & apocalypto.

myriis
0

Schrei! - So Laut Du Kannst

Om den räknas..

aliciia
0

Vet inte.. en the simpsons film ( inte the simpsons movie )

Sotis
0

Hmm vet typ intexD

twinnie
0

Ingen aning ^^

Tixy
0

Carrie <3 Gamla versionen.
Baserad på boken av Stephen King, handlar om en tjej i USA som bor med sin religösa mamma. Tjejen, Carrie White, har en underlig kraft, som gör att hon kan flytta saker med bara tanken (telekinesi) och hon börjar läsa om det, och får reda på att det inte är bara hon som är sån.
Dock är hon mobbad i skolan pga hennes mammas starka tro, och det händer en massa saker.

Finns två versioner av filmen, men den äldre är definitivt bättre! :) Visst, vissa effekter suger, men den är bättre än den nyare.

Prizma_o_Kristall
0

Den bästa filmen jag sett iår är nog Eragon :)

Frida-L
0

2:37 Den bästa och hemskaste filmen jag sett i år, fy fan vad jag mådde illa efter att ha sett den.. USCH!!

emmsaaan
0

#9 Vad handlar den om?

Ellen95
0

Det var en film som jag såg med lina(limpan) Ciss och fanny(Ync) Minns inte vad den hete. Men den var ganska bra. Men liite läskigXD

johanna_loveAnimals93
0

High School Musical tror jag. :D

emmsaaan
0

#12 HSM & HSM2 går ju på 4an nu :) Jag gillar dom.

Lippo
0

High school musical är en av dom bästa filmerna tycker jag ^^ Speciellt 1:an då men den kom förra året så säger 2:an :) Sen så var The Simpsons filmen bra :)

sputtnick_plexus
0

Jag vet faktist inte, har sett många bra filmer :)

Npe
0

#9 Åå asså den e ju jätte bra!! fast jätte hemsk..

Eazyy
0

Notting hill! :D <3

Noa-Nisse
0

Samma som #1.. SJÄLVKLART! ;) mycket bra var den (;

Medarbetare på Hundar.ifokus

Fiona
0

Armageddon och Vid din sida

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

annaforsgren
0

Freaky friday:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Frida
0

Har sett många bra filmer i år och man ser ju om dem från år till år så ser ingen mening med att nämna bästa filmen om den inte är släppt i år. (Annars väljer man ju bara favoritfilmen.)

Men bästa filmen jag har sett som kommit ut i år är nog Shrek the third. Väntar dock med spänning på första filmen om Arn som har premiär på juldagen.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft