Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 238 ggr
myriis
0

OT - Dikt!

Jag vet att jag är jobbig med alla mina noveller och vad jag nu hittar på x)

Iallafall, idag försökte jag mig på att skriva en dikt. Har nog inte gjort det på år, men iaf..
Eftersom KIF är en av mina favoritsajter så tänkte jag lägga upp den, ifall någon vill läsa ;)

Jag ser på er med tårfyllda ögon Men ni bara ler Fattar ni inte? Ser ni verkligen inte? Jag försöker skrika på hjälp men det går inte Jag föreblir stum, det har jag varit i flera år. Att ni aldrig märkt något, är jag så bra på teater? Döljer jag det så bra? Alla jävla nätter jag suttit ensam i någon park, Alla gånger jag låtit alkoholen dränka min smärta, Alla gånger jag låtit ciggen lugna mig. Men ni fattar fortfarande inte? Ni har förfan haft flera på på er! Minns ni inte hur jag varit tidigare, eller vill ni bara inte? Då jag var glad, skämtsam. Nu låser jag in mig på mitt rum tillsammans med min bästa vän. Rakbladet. Skruvar upp volymen på sterion och glömmer allt för en stund. En väldigt liten stund. Ser ni verkligen inte vad som händer?

johanna_loveAnimals93
0

Väldigt fin! Du är jätteduktig. :)

johanna_loveAnimals93
0

Om du vill kan du ju göra en låt av den? Det skulle nog passa bra! :D

Ett litet förslag bara.. x)

Romana_12
0

Jättefin dikt !! Blev tårögd ;)

Lippo
0

Jättebra dikt Emmy :) Förstod bara inte det där i slutet, vet inte om jag kanske upplevs som seg eller nått ^^

lill-jarven
0

Fin men ganska hemsk :/ Bra jobbat iaf

emmsaaan
0

Jättefin :) Blev tårögd. Hoppas verkligen inte att den handlar om dig :/

Taci
0

Jättejättefin:) Jag är inte mkt för dikter, men den där följde man med i från början till slut, den var intressant, helt enkelt :) Snyggt skriven :) Får man skriva kritik? Jag gör det, så får du be mig dra åt *** annars (; - Det heter väl "förblir" stum? Det här kan jag ha fel på men aja (; Sen var det bara att det stavas stereon, inget vidare allvarligt, men hey :) Tyckte den var skitbra, har  nog sagt det förut, att du ska nog satsa på att skriva i framtiden! När du är såhär duktig så ung, hur ska det då blir när du blir äldre? Goood :D

sputtnick_plexus
0

Väldigt fin dikt!
Du är suuperduktig! :)

Sosso
0

Så fiiiin. :)

myriis
0

Tack tack (:

#7: Jodå, jag tar imot kritik. Finns det bättre sätt att lära sig på? ;)

Clariiz
0

Så fin :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

MarHai
0

Vad hemsk och sorglig(och sann) den var! Bra skrivet!

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin