Idag har jag hopptränat lite med sixten. Han var jätte duktig. Sen tog jag & kajsa och gosade med millan & lillan<3
Kom just in från dom.
Dom har fått mat, vatten, skuttat i snön & städade burar :)

Dumle´ kom hit till mamma vid nio-tiden. Har städat hans bur och gett honom medecinen och mat.

myst litee.. <3

har gett Maja vatten och kollat så hon har pellets och hö, och så har hon fått skutta lite i rastburen . Kuligt med snö hon skuttade runt lite försiktigt och slickade i sig .. xP När Malin kmr hem ska hon hjälpa mig att klippa klorna på henne och så ska vi ta ut maja och missan i rastburen tsm. Och så ska jag städa hennes toaletthörna !
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Sov hos kompis & var på kurs till klockan fem ungefär. Mamma gav dem mat & kelade lite imorse.
Städade lite i buren & har låtit dem springa lösa. Gett dem vatten & pysslat om dem.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Har varit på utställning ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Hopptränat , varit ute och sprungit i snön och gosat ^^

7# hur gick det ? ;D
Det gick jättebra! :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
städat buren ^^

Det vanliga :)

idag den 11/11 har jag såklart sett till att Maja har mat och så har hon fårr skutta lite i rasthagen ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Nu är jag i skolan, så jag har inte hunnit göra nått med dom, men jag gav dom vatten & mat i morse. Och gosade lite :)
När jag kommer hem ska jag, gosa och motionera :)
Givit dom frukost. ^^

Var nyss ute ocg gav dom mat,vatten,nytt hö och så=)
Skriver vad jag ska göra istället :P.
Mocka, Raste Ping Pongi skogen en stund. Sedan tänkte jag ta ut Lollipop en stund på tomten.. Kanske hoppa eller något.. (hon får ju inte bebbarna :))
Det är nog allt jag hinner :P. (Ska ju eventuelt åka och hämta knuttisar idag ;))
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com