Julpynta?
hej!
Hur brukar du julpynta till din/dina kaniner?

jaa:D Visst ska vi julpynta syrran?=)
Nej det gör jag inte. Om man nu inte räknar granriset jag lägger in till dem som de får äta upp.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Jag julpyntar inte särskilt mkt, ev. någon ljus slinga.. (:

#1 jaa självklart:D
Jaa självklart! :)
Kaninerna har ju också julafton :)
nej, eller kanske en liten glitterslinga runt buren (inte för att Rufsan kan se den då..), men funderar på att sätta fast en ljusslinga längs hagen :) skulle nog se jättemysigt ut

#6 vad mysigt^^

nepp. inte någonting :/ har ingen el där ute i buren. eller bara en lampa.

Jag är en pysselnörd. Älskar pyssel och krimskrams och pyntning och allt sånt. Så ja, det flyger upp både gran, glitter och slingor kring buren ;)

Det är klart! :D o i massor! :D har ju belysning i själva buren, men sätter dit kulor, slingor, belysning, glitter, granris nedanför buren osv osv :P det är ju supermysigt! :D

OOh, bra idé!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Nja, jag vill inte att dom ska äta upp det så jag vet inte. :) Men det har funkat för nåt år sen när jag bara hade Putte, han fick både glitter å snören på buren. :)

Något glitter kommer väl upp och lite julkulor och så :) Ska försöka mig på att göra en godiskalender till dom också ^^
#13, haha va gulligt med godiskalender till sina niner :D

#14 Haha, kom på det nu i veckan :D det kommer bli svårt men hoppas jag klarar av att göra en :)

#15 Jag tömmer bara en vanlig o stoppar in kaningodis där istället,fungerar hur bra som hellst ^^,
Japp, är bara noga så att kaninerna inte kommer åt att käka upp något ;)
Haha !

#16 Smart! Hade aldrig kommit på det själv x)

Jag pyntar inte till något av mina djur… Därför att jag är rädd att de ska få i sig något och bli dåliga. Däremot ger jag djuren extra gotteligottgott på julaftons morgon, så dem får det trevligt ändå:)
Vad jag ska ge djuren tar jag i den tråden där frågan lyder: julafton:)
Kramar/Carro

jag brukar ha en ljusstake i fönstret,. har mina kaniner i ett stall :)
Jag ska göra det :) Men gjorde det dock inte förra julen..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com