Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 658 ggr
KajsaM
0

Fredag 16 Nov

Ännu en Fredag, och det blir bara närmare och närmare jul :D

Vad ska ni hitta på ihelgen?

NinaS
0

Plugga, städa kaninburar, träna Skotte (hans nya sele kom igår, så nu ska vi börja selträningen!), umgås med familjen, gå till kyrkan, städa lite och ta det lugnt…

SagaoAlfred
0

Jag ska åka på läger i Härnösand. Kommer hem på söndag igen :)

myriis
0

Mysa med kaninerna, städa burar och ja.. vara hemma antar jag..

KajsaM
0

#2 Vadå för läger? :)

Är hemma idag också, ska packa allt + alla djur och sen var vi till stugan så kmr ej vara aktiv fören på Söndag. I stugan blire nog mysa och alla miljoner läxor :/

KvirrZ
0

ska hem till en kompis imorgon och sova över :) vi är typ 10 pers som ska det :)

- Mvh Emma

emmsaaan
0

Jag ska ta det lugnt. Bråkar med alla mina vänner just nu så det är ingen idé att hitta på ngt… & så måste jag plugga spanska. Har prov på måndag.

KvirrZ
0

#6 usch vad hemskt att ha ett prov på en måndag >.<'

- Mvh Emma

Zvintos
0

Ska hem till svärföräldrarna medans sambon fixar med bilen.
Kommer passa på att gosa med kaninerna och se ifall det behövs göras rent i burarna. Glad

KajsaM
0

#6 Den var ju inte bra att du bråkade med alla dina kompisar :/ *kramar*

myriis
0

Kom på att jag egentligen ska på fest ikväll. Men har ingen lust .

emmsaaan
0

#7 Ja. Jättejobbigt ;)
#9 Nej inte så bra. Men jag är ju fortfarande kompis med dom. Men ändå…Tack :')

Sosso
0

Plugga och vara med djuren, eventuellt en gymnasiemässa men troligen inte.

KajsaM
0

#11 Jaha okej :)

skanorskaniner
0

Jag ska skriva uppsatts, kolla när brorsan spelar fotboll, göra Buddha fin till utställningen nästa helg, hoppa med kaninerna.

Sotis
0

Jag ska vara me ninisarna,rida och sälja kakor=/

Ellen95
0

Fredag: Ska inte göra nåt speciellet. Ska vara hemma med djuren:) ska ha främmande ikväll.

Lördag: En av mina kompisar ska komma. Ska vara med kanierna o tolka:D

Söndag: Ska vara hemma:) vara med kaninerna o rida<3

Så här ser min helg ut:)

Bella-R
0

Ikväll kommer min pojkvän ifrån Dalarna, som vanligt varannan helg.. :) Så vi ska vara tillsammans i helgen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag tror att det mest blir o vara hemma och mysa med kaninen, hamstrarna och hundarna. Kanske åker iväg en sväng till stan oxå, om vi har tid. ^^

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

sputtnick_plexus
0

Fredag: Idag har jag varit i skolan, sen nyss komme jag hem. Var förbi kaninerna en sväng, sen ikväll ska jag se idol, äta godis och bara ta det lungt. Är jättetrött efter veckan. Ska vara med ninisarna också. Gosa och motionera. :)

Lördag: I morgon ska jag på hockey, sen ska jag nog inte göra så mycket annat. Ska vara med ninisarna, gosa och motionera ^^

Söndag:På söndag fyller min mormor år, hela min familj ska bjuda henne på middag på stan och äta osv. :) Sen ska jag nog en sväng till stallet också. Ska vara med ninisarna också. Motionera, städa burar :)

Keligast
0

Fredag: Varit i skolan tills nu. Skall snart åka till pappa igen efter denna veckan hos mamma. Dumle´ kommer imorgon till pappa. Skall slappa idag och kolla på idol :)

Lördag: Åka hem till min vän <3 (?) Städa kaninernas burar och slappa. Mysa med kaninerna^^

Söndag: Rida på förmiddagen och gosa/motionera mina kaniner.

johanna_loveAnimals93
0

Fredag: Jag har varit i skolan tills nu, vi hade typ en lektion och sen tittade på vi bio resten. Skön dag, eller vad ? ;) Sen gick jag och två kompisar lite på stan, vi beundrade bl.a de underbara kaninerna i djuraffären.. :) Mina kompisar ville nog först inte gå dit, men de gav med sig. Och det var de nog glada att de gjorde, för båda sa: Åh, jag vill ha en kanin! ;P jaja, vi får väl se hur det blir med den saken. :)
Har varit ute hos kaninerna en sväng och gosat och släppt ut dem i hagen. Nu ska jag ta det lugnt och sen är det basketträning. Ork..

Lördag: Vet inte riktigt, vara med kaninerna och så.

Söndag: Samma :) Kanske vara med nån kompis.

Ev match nån gång också, vet inte om jag får vara med på den. Troligen inte eftersom jag inte är med på onsdagsträningen, jag har konfa då. Och tränarna vill bara att de som tränar mycket ska få vara med. Men vi får väl se.. ;)

Lippo
0

Shiiiet är det redan den 16? :S Tiden går fort. Idag skulle jag kanske följt med min kompis till innebandy hallen men det blev inte av pga olika skäl.. Men ska se Idol och lite sånt idag :)

På lördag ska jag bara vara hemma och göra ingenting utom att vara med kaninerna och sånt (:

På söndag vet jag inte ^^

Tisdus
0

Har inget planerat så där speciellt… :P Har lust att kolla på film men det får man väl se om kompisarna kan ta sig in till stan. ^^

Men i övrigt städa kaninburar, hoppträna med Peach och städa mitt rum. :P

Jojsan
0

Fredag: Slutade 11.35 idag från skolan, skönt! kom hem 13.00.
Kom nyligen in (ca 10 min sen) från kaninerna och där har jag städat burar och motionerat kaninerna. Måste nog städa mitt rum och huset ikväll oxå :( och ska nog se Idol..

Lördag: Ska iväg och kolla på Gymnasieskolor. De har öppethus. På kvällen ska jag vara med kaninerna och så.

Söndag:  Då ska jag oxå kolla på en gymnasieskola. Den skola som jag helst vill gå på oxå ;) Naturbruks :D vill gå smådjur eller hund där ^^

[Quellii]
0

Ojoj :P Har varit på praktik idag, fick göra en massa saker ^^ Och så har jag ridit Blakkur i mörkret, helt ensam i skogen! :O Nu sitter jag här en stund ^^ Sen ska jag fixa till åt Ballis och så ska hon nog bli borstad :)

Imorgon (Lördag) är det öppet hus på skolan och då ska vi på Omvådnads ge massage och ta blodtryck på folk, och berätta lite om programmet :)

På Söndag, då ska jag SOVA UT!!!

Moonstrike
0

vet inte.. baka lussebullar :P Och försöka göra nåt med Rufsan.

Ellen95
0

#25 gott med lussebullar<3

Llinnea-
0

Visste inte ens att det fanns :O

annaforsgren
0

Tjoffsen ska paras med en rexhona! weiii, äntligen:D

och på söndag ska jag åka hem till frida_L och träna kaninhoppning

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

sputtnick_plexus
0

#25: Vad roligt att du ska baka, själv hatar jag lussebullar! :S

Tixy
0

Jag ska.. städa råttburen, umgås med dom mer än vanligt, umgås med vovven, planera kommande två veckor då jag är ute på prao (8-16).. Så ska jag försöka krångla lite med internetsladdar så jag får internet på båda datorerna (en stationär och en laptop) samtidigt. ^^

Så ska jag väl virka som en galning, kanske pyssla lite (lutar åt servettdecoupage i helgen isf). Ska prata om hundbädd med mor, måste köpa tyg för det. :)

Sosso
0

#29: MEN de är ju bara FÖR gott! :D

Jennie104
0

Jag ska åka till Karlstad idag :d