Aw, Mina älsklingar!
Ååh, jag behöver bara skriva av mig. Finns det någon bättre sida än KIF då? :)
Iallafall, idag var jag hemma från skolan p.g.a att jag inte orkade och allt är skit och blä. Mina föräldrar var inte direkt glada så jag spenderade nästan hela dagen på mitt rum. Fick dock tillåtelse att sätta ut Expo, Roxy och Candy i hagarna.
Då jag kände mig extremt stressad, pressad och orolig spydde jag en jag del (jättemysigt -.-) Och orkade inte gå ut till kaninerna. Chevy, som är innekanin, fick dock springa lite inomhus och gosa.
Så nyss var jag ute och skulle fixa lite. Började med att jag fyllde på matskålarna och vattenskålarna. När jag öppnar Seras bur möts jag av en otroligt glad kanin! Hon brukar annars vara tillbakadragen och lite tjurig, men nu ville hon inget annan än att nosa på min tröja och jag fick för all del ta matskålen (annars brukar hon fräsa). Jag hade planerat att inte vara ute särskilt länge hos kaninerna men tänkte "Okej då" och gosade med henne en stund.
Sedan tar jag in Candy, som inte gör något alls för att få vara ute längre i hagen. Tvärtom hoppar hon upp i min famn när jag kommer in i hagen! Sen klättrar hon upp på min axel och sätter sig där. "Jaha.." tänkte jag och ska precis sätta in henne i buren då jag känner att någon krafsar på mitt ben. Jag tittar ner och får se Expo! Som glatt springer zick-zack runt mina ben. Nu börjar jag tycka att kaninerna uppför sig liite skumt. Jag går till buren med Candy och förvånande ser jag att Expo följer efter! Annars brukar han nämligen springa runt lite själv på tomten.
Jag satte in Candy i buren, klappade henne lite och satte sidan in Expo. Går till Roxys Hage och förbereder mig på att hon ska springa runt och vilja bli jagad (det vill hon alltid) men idag sätter hon sig bara ner och sluter ögonen. Först trodde jag att någon var fel men efter att ha tittat på henne ett tag skuttade hon fram imot mig och började pussa min fot! Vi gosade en stund och sen satte jag in henne i buren.
Nu springer Flame och Sera i varsin Hage, och jag känner mig bara så otroligt glad över att ha dessa fantastiska kaniner. Jag har ingen aning vad som tagit åt dem, men jag blir bara så lycklig av dem! :)
Åhh så kul :) <33

:')

Vad kul;D
Åh, så kul :)<33
Jao, jag vet (: Mattes bäbisar. <33
jätte kul :)
tur att domn kan pigga upp dig :D
vad roligt det låter, jag hade blivit jätteglad! :)

:D sött.
så roligt:)
aaawe :D
- Mvh Emma
aw, va sött ;D