Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 690 ggr
Hailey-A
0

Uppfödare

Hej, finns det kaninuppfödare i Uppsala? Har tittat på blocket men hittar inga uppfödare, finns en som får en kull dvärgvädurar om 4 veckor, men det är för tidigt. Spelar ingen roll Vilken ras?, bara att det inte är lejonhuvad :D

tiger tok
4

Fast varför ska du köpa en kanin om du precis ska sälja den du har?

Hailey-A
0

Kan ni släppa det, jag ska inte sälja min kanin!

Sandiy
4

Frågan är ju då varför du ska köpa en till kanin när din familj inte behandlar din nuvarande kanin så bra….

Arcade-Foodie
3

Du kan fråga på Facebook grupper finns många som kan informera och ge tips?, använder de olika kanin grupperna när jag letar efter uppfödare i en viss trakt och se om jag hittar de jag vill ha :3 Men skaffa en till kanin, när din familj kan ta väl hand med den du har.

Hailey-A
0

Kaninerna ska vara utekaniner, då går inte min familj ut och matar kaninerna. Det är ju lättare att bara slänga in en morot när kaninen är inne, men dom kommer ju inte gå ut för att mata den hela tiden:) Okej, jag ska titta ifall det finns Facebookgrupper & någon som finns i Uppsala :D

tiger tok
5

Jag menade inget illa mot dig, men jag undrade för kaninens skull, iom att jag redan sagt att vi troligtvis ska ta en kull gotlandskaniner här hos mig, och om du skulle köpa en vill jag veta att du inte behöver sälja den strax därpå.

Hailey-A
0

#6 Eftersom att kaninerna ska vara utekaniner året om så är det ingen chans att min familj skulle gå ut varje dag för mata kaninerna:) Vart bor du någonstans ?

tiger tok
0

Vallentuna, norr om Stockholm:)

linnea567
5

Bara en tanke. Är det inte bättre att testa denna teorin en period så du får se att det faktiskt fungerar? 😃 Så du inte står där och plötsligt har två kaniner du måste sälja dvs. Risken finns ju tyvärr att familjemedlemmarna fortsätter även om den bor ute 😕