OT - Stallet.se
Här någon på KIF stallet.se? Jag heter Trivant :)
Har inte Eazyy stallet.se och heter Roligt_och_kul ?

S.s är inte min grej längre.. heter Santino o har haft en del rosetter m.m. (stuulnaa) men nu orkar jag inte med sk*tet längre.
#1: Hehe jo det har jag ;P
Fast är inte alls aktiv där sen jag hittade hit :D <3
Har ingen ;) eller jag har en för att kolla om nån snor mina bilder och jag heter typ hata_stallet eller nåt sånt :P
#2 stackars dig :'(
#3 Jag tittade efter kaniner till salu och då såg jag att det var Disa på en bild och då tryckte jag på den som ägde Disa och då var det du :)
#4 Haha :)

Jag har för att kunna se om någon tar bilder från min hemsida och andras hemsidor.

#4 Får också fixa ngt sånt! Bilderna blir stulna hela tiden.
#5: Hehe japp det är Disa :D
Fast jag är inte någon av alla som snor bilder mm. :)
Så mig kan ni lita på xD
#9 Haha okej :) Inte tror jag att du skulle sno bilder XD
stallet.se är jätte tråckigt!

Jag heter Jenna33

Jag har varit väldigt aktiv på stallet.se förrut. Har haft någon rosett, massor av besökare & en hel drös med stallpengar. För tillfället har jag ungefär sextio tusen stallpengar som bara ligger & skräpar, ifall jag någon gång vill komma tillbaka.
Har sålt massor av designer, hästar, djur, guldmedlemskap, stall - you name it! Var helt inne i det & satt där 24/7. Har varit medlem sedan starten, 2002.
Jag kan verkligen säga att sidan har utvecklats mot det sämre. Massor av bildstölder (är delägare i ett moderatorstall där jag kan godkänna bilder etc och kort sagt - inte lite stulna bilder) och massa annat skit. Har sett massor av bilder på Engla & jag blir lika j-kla arg varje gång.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#10: Hehe ;)
#13: Fyy vad tråkigt :'( Hatar alla tjuvar! -.-
Samma här, har också rätt mycket SP och sånt, även en rosett, var jätte glad innan men nu bryr jag mig typ inte längre xD
Fast jag ger inte ut dem ifall jag skulle bli mer aktiv sen.
Är såå glad att jag hittade hit! <33
Fast är inne och tittar till mejlen rätt ofta ;)

Jag har stallet.se men jag är aldrig inne där längre,jag tror jag heter diior_ . ;)

#13 OMG sextiotusen!? :O
Heter Sandikorn, Flink, Decoly och en massa andra stall men är för tillfället aktiv på Decoly ifall någon vill skriva till mig ^^ Var väldigt aktiv där tills jag hittade denna sida tack vare Eazyy, TACK! :) Tycker också att det har blivit sämre med bildtjuvarna osv och tycker dom borde göra något åt det om det skulle gå.

3# hur fixar man design ? :d
#17: Jag fixar dem i Photoshop :)
Japp, har ett eget som heter Grein där jag satsar på islandshästar. Ett stall med min kompis Pernilla, som heter Tsukidomo, där vi satsar på halvblod.
Sedan är jag även delägare på Pan. :)
Ja, jag är en liten nerd, men jag har inget bättre för mig. :D

18# okej Coolt :d ska försöka :D
#13 OMG sextio tusen !? Det var verkligen inte lite det ! Jag har bara 300 typ :)
Vad heter du på stallet?
S.s är.. ähm.. skumt.
#18 Har din bror stallet.se ? För jag såg en bild på felicia
#13 heter du dyrbar ?

Jag heter Pizzan_95 , fast jag är aldrig inne där.. o.O
Kollar runt lite ibland bara

Oj, menar Pizzan95

#21: Har ett par olika stall. Cis, Dyrbar & Sparbanken är väl de som jag satsat mest på. Är även delägare i ett moddstall & har typ fyra småstall ^^
www.frihetenskaniner.se
#27 Hehe då förstår jag :) Jag har en tidning som heter Bestnews men jag är inte aktiv på det stallet och då länkade jag en hopptävling som du hade fixat :)
Är du inne på dyrbar nu ?

#28: Jag var inne nyss & kollade runt lite.
www.frihetenskaniner.se
#29 Okej :) Så söt engla är!!

#30: Tack.
www.frihetenskaniner.se
Jag heter Jessica30 men är aldrig inne.
#31 Varsågod :)
Jag har, heter Instore :P jag har pokaaal xD inte för att det spelar någon roll.. O.o
#34 Ohh jösses vilket fint stall du har!
Japps, Kungsgalopp.
Min delägare har gjort stallplan å design. är itne så jätteakriv löängre, men har haft ett pokal stall (jag ägde det då det fick pokal) fats det var innan allt kändisskap. hmm har haft mer än 50stall xP horses_rosen tror jag att det var som fick pokal, är99% säker…. men i alla fall, om ni vet vilket stall askmoln (sofiagenne på kif och hennes kompis cissi) så hade jag sttall innnan det kom, så det är väll en hel del många år jag har varit medelm xP
#23: Ja det har han :)

#38 säljer stall, designer, kodning mm. Finns en massa sätt! :)
#39 Tack :) Jag säljer designer men inga köper XD

Jag har ganska många stall på stallet.se blomma_9595,moa_freja och några till. Tycker inte att stallet.se är en så rolig sida. Det är inge kul att vissa snor bilder från typ google eller nån annan bildhemsida.
#35 Tackar så mycket :D
#42 Hehe :) Varsågod
Juste, ni får gärna skriva till mig på Grein. Har inget att göra, typ. XD
*putt*

Heter weiy där, är inte så aktiv, men loggar in ibland.
Jag heter x1000Meerex om man översätter till svenska blir det 1000 hav. 1000 Meere är tyskt och är en ny låt av Tokio Hotel
Värd på Choklad iFokus

Uncomplice :P

Jag älskar att göra s.s designer .. Kanske bara ska ha ett stall och sälja designer .. För resten är bara SKIT.

Delae Sparbanken med Ciss, :) över 35.000 stp :)
Är nästan aldrig inne där iafa. Kan titta in där ibland om inte KIF funkar.
Jag tycker som Ellen_95, det är massor som snor bilder från google osv, då är det inge roligt. KIF är mkt bättre :)<3
japp, har en massa fulltränade pollar , sålt de flesta men "PM'a om ni vill köpa ngn för billigt pris eftersom att ni är här på kif :P
Heter _Tras_dockan_
Jag har men är aldrig inne. Tycker det är så jädrans tråkigt :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Var medlem en tid men fick ej va inne längre då (fullt med pedofiler! (X

jag är medlem på s.s och heter Lekridhuset. vet ej vf jag heter det

Jag heter hanna1000 på stallet..Ja kallades hanna när ja va 8 ( då ja fick s.s ) Så därför heter ja hanna1000 , men jag är ALDRIG inne..
Gjorde ett stall nyss för att kolla efter stulna bilder.. (: Terr gjorde mig Gm också, haha x) KRAM PÅ HONOM!
Jag heter Razor_Romance ^^

Jag och Jeka (Flippa) heter Walrozz på s.s & Askrivver

#49 Då kan jag köpa en!
;D
Jag har s.s :D Det är ganska så roligt ^^
Älskar och designa. Men när man lägger upp det på s.s blir dom skit suddiga :/
Fast jag och Carro (Soten) har ett stall som heter Walrozz!
#49 Får vi köpa ? (A)
Jag heter Aoexs och Copurit där! :)

Jag heter moa_freja (fast delar det med min syrra och en kompis)

ja, heter Cissi_Nina och _Allround har jag tsms med en kompis :D
jag är medlem sen tidigare men är aldrig inne jag tycker det är tråkigt och så fattar jag inte varför alla snor bilder!
Heter Sanifin
heter Applet_ och har slutat pga alla stölder på det där skit stället och väldigt många är tävlingsinriktade istället för att få kompisar. Det är iallafall min uppfattning.