Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 626 ggr
[Niike]
0

Carrier

Nu har mamma varit i stan och då köpte hon pelletsen Carrier. Det var den ända som fanns på Granngården, men den verkar bra, pelletsen luktar och ser bra ut. Används till både kaniner och marsvin, så det blir att ge till båda:)

Marsvinen verkade gilla det. Men egentligen finns det nog ingen pellest de inte gillar, matvrak xD <3
Kaninerna ska jag ut och ge nu, hoppas de tycker om det också:) Fast det blir nog inga problem, för de är inte kräsna precis! ;)

Någon som har/har haft Carrier?

Clariiz
0

Jag har Carrier :) Och har inga planer på att byta! :P Mina kaniner mår super bra av det och de får en jätte vacker päls också :).

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ciss
0

Har haft det till mina förra foderkaniner. Tyckte varken att det var bra eller dåligt.

Kom ihåg att vänja kaninerna försiktigt vid den nya pelletsen.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#1 Okej(: Det lät ju bra!
#2 Varför tyckte du så? Japp, det har jag tänkt på. Men tack för påminnelsen:)

ciss
0

#3: Tycker inte att det var jättebra, men inte heller dåligt. Det var väl helt okej. Minns inte riktigt varför jag inte gillade det så jättemycket, fast jag ogillade det ju inte.

www.frihetenskaniner.se

Clariiz
0

3#; Det är väll upp till person och kanin. Alla är ju olika. Mina kaniner älskar det.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

ciss
0

#5: Stämmer.

www.frihetenskaniner.se

Frida
0

Jag använder Carrier till båda mina små monster och de har då inte klagat hittills. De slänger sig över matskålen när jag ger dem ny pellets på morgonen så jag antar att det är mer än godkänt. Har funderat på att byta men eftersom det ändå inte finns något ekoligiskt pellets för kaniner så står jag fast vid det jag har nu.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Lizzan
0

Har gett Carrier och ska börja ge det igen…

Taci
0

Jag tycker det är jättebra, jag använder det o Lottie. Använde bara Carrier först, men blev sen sugen på att prova Lottie. Berit har alltid älskat Carrier, o jag tror hon gillar de större bitarna i Carrier, om man jämför med Lottie. :) Billigt är det också :)