Julklappar!?
Nån som ger julklappar till sin kanin? :) Såklart inte med papper å sånt grejs, men nåt du ger till kaninen.
Skriv även vad, och vad som är planerat för julen 07 ;)
Jag ska ge mina en fruktsallad med flera olika frukter än vanligt. Sen kanske dom ska få nån ny skål, leksak eller nåt liknande också. :)
Jag har inte funderat ut vad jag ska ge än. Men dom får extra mkt Motion och godsaker och gos ;)
Jag vet inte riktigt men något ska det ju bli! :)

Jag ger dem små presenter men de brukar inte fatta att de kan öppna dem. Så det är ofta jag som gör det. Det brukar vara sånt som de behöver, någon gång har de fått skålar och någon annan gång godis.

Mina kaniner är ju inte bara kaniner för mig - dom är ju familjemedlemmar! Klart att dom också ska få ha lite juligt :)
Ska bla. ha en liten gran ute hos dom, pynta lite & ge julklappar. Skålar, koppel, selen - vet inte ännu. Får se vad det blir :)
Och julbord såklart!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Kaninerna fattar ju inte direkt att det är jul .
Iaf, jag brukar gosa en del med mina och så, men riktig jul för dem firar jag på juldagen och inte på julafton. På julafton är vi tyvärr inte hemma . Men mina ska väl få lite gröt och massa gos och bus, tror det är den bästa julklappen dem kan få. För jag tror inte dem blir glada över t.ex ett sele , det är en present till mig (:
Jag ska köpa lite nya saker, bland annat en hängmatta, så det får dom väl som en julklapp då ^^

Instämmer med ciss, dom är ju familjemedlemmar :) Såsjälvklart blire julklappar och "julbord" :)

Jag har en "kaningran" som är jätteliten och söt som står vid burarna. De får vara med under hela julafton och får ett helt eget julbord med havre, pellets, gröt, grönsaker och frukt i alla slag :D Älskar att skämma bort mina niner <3
Köper julklappar. De får 2 presenter med saker som DOM vill ha, tex. en liten påse med jätteonyttigt godis eller en leksaksboll etc. Sen får de 2 saker som jag vill att de ska ha (XD). Typ nya skålar, selar etc.
I jul ska de få gröt för första gången! :) Jag hade även tänkt ge dem selar som jag hade tänkt beställa snart:D
Till marsvinen brukar jag ställa in en liiten gran och pynta med morötter, kål, paprika, äpplen mm. De tycker om att gnaga på grangrenarna där de kommer åt, och så får de massa grönsaker !:) Väldigt uppskattat! Ska ge det till kaninena också:)
Något speciellt brukar det bli till jul. Oftast något ätbart :-)
Brukar ställa in en minijulgran hos kaninerna. ge de julklappar och julbord. Får se vad det blir i julklapp till de.. vet inte ännu.
#9 ska också ha "kaningran"
med mina kompisar :P kaninernakommerfå lite godfrukter och grönsaker, och en massa gos :) och så kanske hoppar vi lite i snön :)Så ska jag nog ge penny ett nytt hinder, som jag har köpt (har inte tid att göra ett "/ ) Har redan valt ut hinder XD
Jag har bara fått för mig att kaninerna inte vll vara med och dansa (intejga eller om jag tänker efter xP )

Såklart att jag ger Uzza julklappar! Hon är ju min bebis :) Det här året ska hon få matskål & sele. <3
Larvig jag känner mig som verkligen sitter o slår in mina paket i papper o allt ^^ Men men, Berit o råttorna tycker faktiskt det är roligt att slita bort pappret :) Blir bli nåt godis :P
#15 Haha ;)

ja såklart:)