Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 262 ggr
Clariiz
0

HJÄLP! Vilken???

Nu är det så här..

Jag väljer mellan 4 kaniner.. Och kan verkligen inte bestämma mig.. Jag ska kolla på dem men kommer endast kunna se på två kaniner. Då de ena bor i Örebro och de andra Västmanland.

I Örebro (Pippiadolf) finns dessa tv;

Viltgrå (åt det röda hållet) manteltecknad extra super mycket fluffig, För mkt päls för uts. Men det kan ev. ramla av. Men jag söker ju endå främst för Avel, Kel samt hoppning. En liten hona med stamtavla är det :).Hypel gullig. Dock är jag lite osäker på färgen då jag vill kunna para med nästan alla färger. (Vitscheck anledningen)

Blå super vacker hona. Perfekt för Uts. (Hela hennes kull utställd en gång med 93,5p.) Men passar även till Avel, Kel och hopp (Perfekt). Hon är super gullig hon också! Dock tyker jag blått är lite mörkt och i vissa fall trist även om det är super gulligt!

Och sedan är det de andra då.. Som bor i Västmanland (Hebykommun). (Fantazya)

En Japantecknad (g/s) Lejonhona med stamtavla. Super gullig! Dock inte så mkt man utan mer "hel luddig". Vet dock inte så mycket om den mer en att den är super söt! Jag älskar ju Japan också.. Men den är ju inte så fluffig utan ganska normalpälsad fast lite fluffigare..

Sist så har vi en Viltgul Teddydvärgvädurs hona. (Jag tycker hon är mera åt bruna hållet dvs Madagaskar-Viltgul :P) Super duper gullig! Hon är också den billigaste (250kr de andra kostar 350kr) Dock varken Stamtavla eller H-bevis (tror jag). Men ack så söt och fluffig! Helt otrolig!

(Sedan finns en till Japantecknad, lejonhuvad med Stam. Men de vet ej könet ännu.)

Vilken tycker ni jag ska ta?

Ska nog åka på Söndag.. Och mamma åker inte åt båda hållen..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com