Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 572 ggr
Flippa
0

OT - Vem är det ? :O

Joo, i Onsdags kväll tror jag det var. Då gick jag hem från Carro.
Då gick jag och bara kollade ner i marken. Då härde jag någon säga Hej då kollade jag bredvid mig. Där stod en skit snygg kille :O
Jag ba, Hej. Sen började han fråga typ; Visst är det kallt ute?
Sen frågade han om han skulle följa med mig en bit hem.
Jag vågade inte säga Nej ifall han typ skulle spöa ner mig :O Så jag sa Ja. Sen har jag sett han gå förbi hos mig 1gång. Sen igår då jag var hos Carro. Då gick jag ut och väntade. Vill inte vara inne och vänta. Då såg jag han och typ 5kompisar gick i en korsning. Då sprang jag in till Carro.
Asså, jag vet inte vad jag sak göra :( Jag är ju rädd för han ;S För jag  vet ju inte vem det är. Men han är 11år som jag.

(Förlåt om detta är en onödig tråd. Men jag vet inte vad jag ska göra)

// Jeka

Mandaah
0

Om han pratar med dig igen kan du kanske fråga vad han heter? Och om du är obekväm med hans närvaro, så kan du ju bara säga att du gärna vill vara ifred, på ett lugnt sätt. Är du rädd att han ska göra dig illa? Be någon komma och möta dig när du ska hem. ;)

Flippa
0

#1 Han heter Jonas vet jag.
Jaa, jag är rädd att han ska göra mig illa :S

Keligast
0

#2 Prata med dina föräldrar om detta vännen, om dom inte är hemma så ring dom. Lås alla dörrar om det känns bättre <3

Flippa
0

#3 Joo, jag brukar prata med min vänner <3

KajsaM
0

Hehhe, förlåt om jag skrattar med det lät ganska kul. Jag tror inte att det är någon fara. Om han skulle röra sig, så har han J*****t lite att göra.

KvirrZ
0

Alltså, jag tycker att det låter som han gillar dig ju :P
Han kanske är lite kär? ;)

- Mvh Emma

KajsaM
0

#6 Håller med ;)

Keligast
0

#6-#7 HAHS XD Ni tror på kärleken sen tror jag på världsta jobbiga ungen som inte får röra "vår" tjej :P

KvirrZ
0

#8 haha xD

- Mvh Emma

myriis
0

Ärligt talat, jag tror också han gillar dig ;) Jag menar, om jag skulle varit han nudå och jag ville göra illa dig skulle jag redan slagit liksom o_o ;P

ciss
0

Tror också han gillar dig.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

MarHai
0

Trodde först han var äldre, men herregud, 11 år ;) Det är nog inget att vara orolig för.
Han gillar väl dig, men kanske inte vet hur han ska bära sig åt för att visa det.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

twinnie
0

Hade han varit äldre så hade jag oroat mig ^^ Han gillar dig :)

Lizzan
0

Haha, tror han gillar dig ;)

myriis
0

Påminner mig om en ganska rolig händelse förra året. Var typ skit irriterad och påväg hem från skolan. Märkte efter några minuter att en kille som var ett år yngre följde efter mig. Jag tänkte väl att han bara var en jävla idiot som inte hade ett liv. När jag nästan var hemma vände jag mig mot honom
"Vafan håller du på med?"
"Va?" Svarade han.
"Men du följer ju förfan efter mig!"
"Shit relax! Jag bor här." *Pekar på ett hus några meter ifrån mig.
"Aha.." *Gå därifrån*

Lol alltså xd

ciss
0

HAHAHA Emmy ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

emmsaaan
0

Han gillar dig! :D

Clariiz
0

Jag tror också han gillar dig.. Hade han vart äldre var det en annan sak.. :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

myriis
0

#16: Vadå, bara för att jag inte håller koll på mina grannar Oskyldig x)

Dior_94
0

#15: Haha. :P

Trodde först att han var mycket äldre men om han bara är 11år så tror jag att han gillar dig. ;)

Flippa
0

Har också tänkt på att han gilar mig :O Men jag har ju aldrig sett han ;S

Dior_94
0

#21: Hur vet du att han heter Anders då?

Keligast
0

#22 Hette han inte Jonas presis :S?

Dior_94
0

#23: Ojdå,jag tyckte att han hette Anders det var bara nått jag fick för mig. ;)

Keligast
0

#24 ^^

[Zoie]
0

Konstigt :S Är det jonas i vår klass xD ?

Dior_94
0

#25: ;)

[Zoie]
0

Nu är jag nyfiken och undrar vem det är ;) Måste bara fråga Jeka när hon loggar in på msn :)

Jojsan
0

Tror oxå han gillar dig. Men om du är orolig så kan du ju försöka vara med kompisar då du ser han. Då kanske du vågar fråga vem det är och så? :)

Flippa
0

#26 Nej heller! Inte Jonas Karlsson ;)
#22 Han frågade vad jag hette. Då ska jag Emma, mitt mellan namn ;) Så frågade jag vad han hette ^^
#29 Kanske det ;)

Flippa
0

Idag då jag var påväg hem från Carro vid 22:30 typ. Så var jag i en backe. Så kommer han och hans kompisar -.- På cyklar. Och jag mådde jätte dåligt. Skulle igentligen sova hos Carro. Men jag gick hem för jag mådde jätte dåligt.
Så säger hans kompis.
- Kolla in tjejen där borta!

Jag tror han har kompisar som bor vid Carro. För dom är typ alltid där och hänger ;S

BiancaW
0

Han (och hans kompisar?) är nog lite kära i dig (:

Flippa
0

#32 Fast det är ju hans kompisar som går och jäklas med han ;O DOm vet ju typ att han "gillsr"mig. Tror jag iare fall ^^

Sjooja
0

Lite kär kanske? ;)
Han kanske har flyttat dit nydligen om du aldrig sett honom ? :O

[Zoie]
0

#31 Han kanske är kär i dig :) har du blivit sjuk ?

[Niike]
0

#15, 19 hahahah x)

Jennie104
0

Han gillar dej helt klart

[Zorro_93]
0

#15 Hahahaha!

Flippa
0

Men liksom, hur ska jag säga att jag vill vara ifred?

Tixy
0

#39 Gör iaf inte som jag och typ.. smäll folk på käften. det är inte status. :) Däremot kan du väl.. säga att du tycker att det är lite obehagligt att han är på dig hela tiden, men att du gärna träffar honom någon gång (om du nu vill det)? XDD

Flippa
0

#40 Bra sätt ; )
Jaa, kanske det ^^

huldisen
0

Är han snygg ? xD

Flippa
0

#42 Lite så ;)

Ellen95
0

Han gillar dig!

Geografitti
0

Han gillar nog dig tror jag ^^ !
Om det är obehagligt att han är efter dig så säg det till han :)
Kansk ny flyttade?

Flippa
0

#45 Tror också han har flyttat hit. Men jag vet inte :/

Geografitti
0

#46 Då får du väll fråga han då? ;)

Flippa
0

#47 Om jag vågar xD

huldisen
0

Ja ta och stött på han och se vad som händer, ni kan ju bara vara kompisar ?

Flippa
0

#49 Joo det kan man ju vara :)

Ync
0

Men om du tränar lite och blir så där jätte biff och sen behöver du inte vara rädd att han kommer å spöa dig, för då spörar du han tillbaka :) Geniet segrar igen. :D

Han gillar dig :D

Flippa
0

#51 Haha ;)

Ync
0

#52; Njuren, Njuren *pekar på huvet*

haha, du fattar förmodligen inget om var jag snackar. 

Det var en gubbe som var på något pyckohem. varje vecka hade de ett test för att typ se hur "smarta & friska de var" ( cepe jag vet men men :) ) Och så hedde docktorn fram en bild på en banan och frågade vad är detta för något? Gubben svarade en banan, och få några bilder till sen sa docktor, så bra. du är frisk ( hu? ) och han fick gå hem, när han kom ut till de andra frågade de hur det gick och han svarade,  Njuren grabbar, njuren! *han pekade på hjärnan * HAHAAHAHA; jag dör XD
den är roligare om någon berättar den ;)

Flippa
0

#53 Haha ; )

Geografitti
0

#53 Haha xD

sputtnick_plexus
0

#15: HAHAHAHAHAHA

Jag tror han gillar dig :)