Dvärghare uppfödare
Hej jag undrar vilka uppfödare det finns som föder upp dvärgharar? Skriv gärna om det är hopp eller utställning. :)
Melodys har fina dvärgharar :) http://melodyskaningard.weebly.com
Några fler? :)
Nu är det ju ett gammalt inlägg men det kom upp på Google när jag sökte dvärghareuppfödare så jag tänkte att jag kunde lägga till lite :) Blaxtorps Kaniner i Trollhättan (Tove Corneliusen) har i vit rödögd och svart, då och då dyker det upp någon annan färg också. Lyckans Kaniner (Irene & Jörgen Alod) i Vålberg har kaniner i olika färger, mycket otter tror jag Aggetorps Kaniner (Jennie Almgård) runt Vara tror jag satsar på havanna just nu? Silferdalens Kaniner (Linda Ahlsén) i Varberg har nog i princip vilket färg du än letar efter! Hon kör en del projekt, bla lutino Limholmens Kaniner (Helena Hammarskjöld) i Mora har haft vit rödögd, inte hundra på om hon fortfarande har dv hare? Gunnar Johansson i Ullared har vit rödögd, superfina djur. Sedan så såklart JAG, Hoppípollas Kaniner, försöker sedan två år sätta igång med viltblå dvärgharar men det har gått sådär än så länge haha.
//Päpple Holstwiik
Hoppípollas Hoppkaniner
Registrerad i SKHRF sedan 2015