Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 387 ggr
allobosia
0

Lejonhuvad kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Asterix måste flytta igen, jag har själv fött upp honom och han blev såld men kom tillbaks till mig efter några månader pga tidsbrist. Jag har inte heller den tid han behöver tyvärr eftersom att jag har 12 andra djur att ta hand om och han vill ha mycket uppmärksamhet.

Okej lite om Asterix.

Han är född den 29/3- 07, Han är väldigt social och vill vara med hela tiden. Han är van med hundar och andra djur. Han är lätt att klippa klorna på och gillar att bli borstad. Han skulle nog passa bra som hoppkanin också om man är intresserad av det. Han har en bror som är duktig på hoppning. Men han själv har inte blivit hopptränad.

Det nya hemmet ska vara ett livslångt hem eftersom att det är synd att flytta runt han överallt. Om rätt hem inte dyker upp så får han stanna. Han får inte flytta hem till barn under 12 år och om man inte är över 18 år så vill jag ha kontakt med en förälder också.

Han finns i västerås, och det är ju bra om den nya ägaren bor i närheten så man kan träffa honom. Och kontakt efter köp är ett måste eftersom att jag vill veta hur det gått osv.

50:-

ciss
0

Inne/utekanin? Stamtavla, härstamningsbevis?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

jees94
0

Vill haa! <3 Bor ju i västerås också men mamma går inte mee på det eftersom jag ska köpa en från myrans kull…..

Jennie104
0

Sötisen :) Good luck

allobosia
0

#1 Han bor inne nu men bodde ute hela sommaren.

Han har tyvärr inte stamtavla, för det är bara hanns pappa som har det. (han kommer från fantasyas)

Jag äger båda föräldrarna och dom är snälla och sociala

allobosia
0

#2 synd =/

allobosia
0

#3 tack :)

aliciia
0

var ligger västerås ( suger på geografi)

jees94
0

#7 ganska nära stockholm…

dreamiz
0

Gu så underbart söt!!

[Zorro_93]
0

underbart SÖT! :D

allobosia
0

*putt*

allobosia
0

putt :P

sputtnick_plexus
0

jättesöt!

allobosia
0

#9,10,13 tack:)

allobosia
0

*putt*

Jojsan
0

såklart han är söt!! unge till underbara Joppe <3 kan tyvärr inte ta han :/

Jordgubbsgodis
0

så sööt !

allobosia
0

#16 synd =/ #17 tack :)

Idag ska jag ta nya bilder på honom ifall någon är intresserad.

allobosia
0

funkar inte å lägga in bilder bara för det, jag testar imorgon