Transportbur.
Vad brukar du ha som underlag i transportburen?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Dubbla tidningar.

Jag har handdukar eller en filt som underlag i transportburen. Med ungarna kan jag inte ha fleecefilten eftersom att de kissar ner den direkt, Engla kissar däremot aldrig i transportburen. Har tidningar längst ner & sedan filt/handduk ovanpå.
Så ungarna har handdukar & Engla har antingen filt eller handduk. Oftast filt, det är mjukast & mysigast :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag brukar ha en handuk och en liten boll med hö:)
tidningar och så har jag hö
- Mvh Emma
Handduk, tycker det är mysigast =)
En typ madrass man fick med när man köpte den, eller så har jag en handduk ^^

Jag hade handukar men pappa blev totalt galen när han fick se mitt lilla förråd av kissiga och bajsiga handukar (A)

Jag har handukar:)

tidningspapper med en handuk över!

Jag har en tidning sen har jag en matta som man sköljer av efter att man har använt transport buren.

Har alltid spån.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Spån & hö.
Fleecefilt
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Tidningar justnu men vet någon vad man kan köpa och ha som mattor?? Vill inte köpa av Libra Artic utan vill ha några enkalre..

en tidning
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Har använt halm myckey men tycker det skräpar ner mycket när kaninen skall ut ur transporten så jag skall börja använde tidningar&handdukar.
har spån men ska börja använda något som inte skräpar ner lika mycket. det blir så skräpigt i bilden.

Kanske ska säga till er som funderar på att börja hopptävla eller redan tävlar: Man får inte ha spån i transportburen om man ska tävla, eftersom det blir så stökigt på tävlingsplatsen :)
Handuk, jämt.. Aldrig tidningspapper då myran käkar pappret då hon blir uttråkad, inte bra-

Halm.
Tidningspapper, det är lätt bäst (A)
Jag har en dyna och sen tyg som jag har ovanpå som är typ "vattentät" så det inte kommer nått kiss på dynan :D
#2 Leona brukar inte såå ofta kissa i buren, sist vi var på tävling så tog jag ut henne för att hon skulle få röra lite på sig utomhus och då kissade hon 3 gånger x'D Undrar hur länge hon hade suttit och hållt sig :)
tidning, sen halm
Medarbetare på Hundar.ifokus

Spån/Halm & Hö
Ska kanske börja med handduk för att det stökar så mycket o.O
Tidningar. Det suger upp bra och dessutom gillar dom att krafsa och bita i det ^^

Tidningar! Det är lättast med tidningar eftersom det inte blir så stökigt (man får inte ha hö, spån eller halm som bottenmaterial på tävlingar) och sen så biter mina kaniner sönder mattan när de får tråkigt i transportburen!
Jag har en speciell handuuk som vi kallar för ''vetrinärhandduken'' eftersom den kom med när vi var hos vetrinären med Pelle en gång. Så den är väldigt stor och kaninen får bita och riva i den.
#28: Den låter ju jättebra :)

Tidning i botten och ventapad över (tjock, fluffig hundfilt). Vill inte ha bara tidning för det kan färga av sig på tassarna…
har haft en handuk förut men det blev bara äckligt så vi bytte till spån sen:)

handduk