Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 743 ggr
senna
0

Framtiden?

Har du några framtida planer inom ämnet kanin?
t.ex som kaninuppfödning, hoppning, utställning osv.

senna
0

I framtiden ska jag förhoppningsvis börja med kaninuppfödning, i en liten skala. ungefär 2 kullar/år.

om allt går enligt planerna, vill säga. :)

SaraB
0

Ja, jag funderar på att ställa ut Molly & Mimmi i pet och hopptävla med dem, och ev avla på någon av dem. Men inget är bestämt. ^^

sputtnick_plexus
0

Jag har inte funderat på nått än.

Jennie104
0

Jag ska starta Kaninuppfödning har jag tänkt mej.

Mamma kanske snart förstår att jag kan sköta en kull så kanske blir redan snart.. men tror inte det.

huldisen
0

Förhoppningsvis en uppfödning av teddydvärgvädur :)

KvirrZ
0

Vet faktiskt inte riktigt, kommer ha kaniner i framtiden iaf men tror onte att det blir uppfödning. Nästa år kommer jag troligen ta kull iaf :)

- Mvh Emma

sputtnick_plexus
0

6: Kul! :)

KajsaM
0

Har lite planer på uppfödning, eller hoppning och utställning. Dock inget bestämt :)

Lippo
0

Kommer nog ha kaniner i framtiden. Kanske ska börja med uppfödning men det beror lite på & så ska jag kanske börja tävla i hoppning :)

[Zoie]
0

Jag vill börja ställa upp i utställningar med en kanin men Zoie är inte renrasig , men i vår ska jag börja tävla i hoppning med Zoie

aliciia
0

jag funderarpå att köpa en till kanin ^^ vill ha en "fluffboll "

fast jag vill ha en hoppkanin åxå ^^

emmsaaan
0

Min dröm skulle vara att starta en liten uppfödning för att avla fram kel- och hoppkaniner.

emmsaaan
0

Tror inte att min framtid kmr handla om kaniner. Hela min familj hatar min Uzza & dom skulle vägra o hjälpa till…

johanna_loveAnimals93
0

#13 :(

Jag har ingenting bestämt än. Jag ska nog ha kaniner men mer vet jag inte. :)

KvirrZ
0

#7 jao :)

- Mvh Emma

[Niike]
0

I min hjärna finns det en liten teddyuppfödning:) Så det är vad jag planerar efter. Vill gärna registrera uppfödar/gårdsnamn eller vad man säger:)

Jojsan
0

Vill gärna skaffa fler kaniner i framtiden. ska även börja hopptävla och så vill jag supergärna ha en kaninuppfödning av typ lejonhuvade eller teddy eller hoppkaniner :D

ciss
0

Vill gärna föda upp hermelin fuchs :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

Min dröm är att få köpa en teddydvärgvädur & skaffa en kull med den, kankse behålla en unge?

Sen vill jag gärna börja tävla hoppning med Albin. Men det har jag inte funderat så mycket på ännu.

Timotej
0

Kommer troligen ta pause i uppfödandet om/när jag läser på högskolan. När jag har jobb och en "stabil" tillvaro vill jag ta upp genbanken igen, med fler avelsdjur och kullar ^^

Kanske även ha lite skaf-godkända raser.

Flippa
0

Jag vill ha uppfödning då jag blir äldre. Sen i vår ska jag börja tävla :)

Jennie104
0

Holländare,Lejonhuvad och teddydvärgvädur uppfödning. Ska ställa ut kaninerna… ska bo på landet

*Längta*

[Kaninfluff]
0

Kaninhoppning! Det är ju det roligaste som finns! <3

Mickis1994
0

hmm… Dröm: HolländarUppföning <33

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

twinnie
0

Föda upp teddydvärgvädur i färgerna Havanna, blå och japantecknat. första kullen kommer i April - 08 :)

psyko
0

Omplaceringshem för djur, inklusive kaniner =)

MarHai
0

Ska ha kvar min framgångsrika uppfödning. 
Rikta in aveln på de gul-svarta japanerna, och ha blå-gult och svart i mindre skala. Kanske ha kvar de blåa. Får se.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

KajsaM
0

Haha, det kmr bli mågna kaninuppfödare iaf ;)

Clariiz
0

Jag har planer på att starta en uppfödning utav hoppkaniner. Och om allt går som planerat blir det ganska så snart :). Ska ju snart köpa mig en till hona som jag ska börja träna upp för hoppning åså..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ellen95
0

Jag kanske ska ha en liten kaninuppfödning. Men jag vet inte än.