Framtiden?
Har du några framtida planer inom ämnet kanin?
t.ex som kaninuppfödning, hoppning, utställning osv.

I framtiden ska jag förhoppningsvis börja med kaninuppfödning, i en liten skala. ungefär 2 kullar/år.
om allt går enligt planerna, vill säga. :)
Ja, jag funderar på att ställa ut Molly & Mimmi i pet och hopptävla med dem, och ev avla på någon av dem. Men inget är bestämt. ^^
Jag har inte funderat på nått än.

Jag ska starta Kaninuppfödning har jag tänkt mej.
Mamma kanske snart förstår att jag kan sköta en kull så kanske blir redan snart.. men tror inte det.
Förhoppningsvis en uppfödning av teddydvärgvädur :)
Vet faktiskt inte riktigt, kommer ha kaniner i framtiden iaf men tror onte att det blir uppfödning. Nästa år kommer jag troligen ta kull iaf :)
- Mvh Emma
6: Kul! :)

Har lite planer på uppfödning, eller hoppning och utställning. Dock inget bestämt :)

Kommer nog ha kaniner i framtiden. Kanske ska börja med uppfödning men det beror lite på & så ska jag kanske börja tävla i hoppning :)
Jag vill börja ställa upp i utställningar med en kanin men Zoie är inte renrasig , men i vår ska jag börja tävla i hoppning med Zoie
jag funderarpå att köpa en till kanin ^^ vill ha en "fluffboll "
fast jag vill ha en hoppkanin åxå ^^

Min dröm skulle vara att starta en liten uppfödning för att avla fram kel- och hoppkaniner.

Tror inte att min framtid kmr handla om kaniner. Hela min familj hatar min Uzza & dom skulle vägra o hjälpa till…
#13 :(
Jag har ingenting bestämt än. Jag ska nog ha kaniner men mer vet jag inte. :)
#7 jao :)
- Mvh Emma
I min hjärna finns det en liten teddyuppfödning:) Så det är vad jag planerar efter. Vill gärna registrera uppfödar/gårdsnamn eller vad man säger:)
Vill gärna skaffa fler kaniner i framtiden. ska även börja hopptävla och så vill jag supergärna ha en kaninuppfödning av typ lejonhuvade eller teddy eller hoppkaniner :D

Vill gärna föda upp hermelin fuchs :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Min dröm är att få köpa en teddydvärgvädur & skaffa en kull med den, kankse behålla en unge?
Sen vill jag gärna börja tävla hoppning med Albin. Men det har jag inte funderat så mycket på ännu.

Kommer troligen ta pause i uppfödandet om/när jag läser på högskolan. När jag har jobb och en "stabil" tillvaro vill jag ta upp genbanken igen, med fler avelsdjur och kullar ^^
Kanske även ha lite skaf-godkända raser.
Jag vill ha uppfödning då jag blir äldre. Sen i vår ska jag börja tävla :)

Holländare,Lejonhuvad och teddydvärgvädur uppfödning. Ska ställa ut kaninerna… ska bo på landet
*Längta*
Kaninhoppning! Det är ju det roligaste som finns! <3

Föda upp teddydvärgvädur i färgerna Havanna, blå och japantecknat. första kullen kommer i April - 08 :)
Omplaceringshem för djur, inklusive kaniner =)
Ska ha kvar min framgångsrika uppfödning.
Rikta in aveln på de gul-svarta japanerna, och ha blå-gult och svart i mindre skala. Kanske ha kvar de blåa. Får se.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Haha, det kmr bli mågna kaninuppfödare iaf ;)
Jag har planer på att starta en uppfödning utav hoppkaniner. Och om allt går som planerat blir det ganska så snart :). Ska ju snart köpa mig en till hona som jag ska börja träna upp för hoppning åså..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag kanske ska ha en liten kaninuppfödning. Men jag vet inte än.