Alfred <3
Det var så soligt & fint ute så jag gick ut för att försöka fota Saga & Alfred i snön, men det gick inte alls.
Båda två skulle bara pussas å gosa heela tiden, framförallt Alfred.
Han var helt omöjlig att fota.
Så tillslut var jag tvungen att fota honom lite när han pussades, han var så söt då :)
Ursäkta att jag ser ut som jag gör, men jag var nyvaken & osminkad å allt, å hade inte alls tänkt vara med på bild egentligen då jag gick ut. Haha.
Min fina älskade pojke.
Lägger ut en gammal dikt jag skrev för typ ett år sen, men som stämmer in lika bra fortfarande såklart. Jag är inte så värst duktig på att skriva å jag kan bli mycket bättre, men jag ville försöka förklara min kärlek till min älskade Alfred bara :)
*
Om kärlek var ljud, skulle det vara ditt skuttande.
Om kärlek var känsel, skulle det vara dina andetag kittlande i nacken.
Om kärlek var lukt, skulle det vara din päls och tassar.
Om kärlek var syn, skulle det vara dina ögon som lyser i mörkret.
Om kärlek var en person, skulle det vara du.
Ärlighet är dina hjärtslag när du sover på mitt bröst och dina djupa andetag som jag räknar.
Du är den trygghet jag helst inte lever utan.
Jag älskar dig, Alfred, och du är en 1.5kg klump som är värd mer än allt guld i världen <3
Skulle inte du vara duktig på att skriva? Knäppis <3
Affe är liiika söt som alltid, du me. :)
Ni är så grymt söta tillsammans. :)

Vackert med svartvita bilder!
Är så gammal att jag blir lite nostalgisk. Färgfoton var nya när jag var liten, det finns mest svartvita foton från när jag var barn.
Åh, tack så jättemkt alla :D
aaw sötisar :) *kärlekmellaner*
- Mvh Emma

Så söta. :)

Ååh, ida! Jag har sagt det här förut, men jag säger det igen. Jag är så glad att det var just du som tog Alfred! Jag hade inte kunnat hitta en bättre ägare åt honom! Jag blir alldeles varm när jag läser sånt här, och jag blir så himla glad när jag ser att kärleken och bandet mellan er bara växer. Du har ju älskat honom ända sedan han föddes i princip, och han har alltid älskat dig MINST lika mycket! Jag kommer aldrig att glömma tiden då han och dom andra ungarna fortfarande bodde hemma, det var underbart :) och det känns hur bra som helst att veta att han har det så bra en kanin bara kan ha det! <3
Aww.. Sötisar *

Helt underbar dikt! Den är ju fantatisk, helt otrolig. Du är jätteduktig!
Äkta kärlek <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Du är ju jätte duktig på att skiva dikter :)
Tack så mkt alla <3
#8 Jag kan aldrig tacka dig nog för att jag fick Alfred från dig <3
Aw, vilket pusskalas:D<3 Söta ni är :) Ser verkligen urmysigt ut^^ Och dikten var jättevacker ju! <3
Naww vad fint :D Är avis på er underbara relation ;P
jätte bra :)

Det kallar jag äkta kärlek! <3
Åh vad fint <3 Väldigt vacker dikt och Alfred är underbar! :)
Tack igen alla <3 :)