OT - Facebook
Har nån facebook? Eller kanske har haft? Är det värt att skaffa? Jag funderar på att bli medlem^^ (har fått inbjudningar från 3 olika personer nu.. så kanske skulle skaffa..?)
Och, isåfall, har ni angett ert riktiga namn (inkl. efternamn)?
Tacksam för svar :)
Bli inte medlem! Jag har hört att dom har rätt att använda dina bilder till reklam o.s.v då. Och du vill väll ha dina bilder för dej själv? :P
Mm, ok.
Ingen som har?

Näej, funderade på o skaffa men vet som vanligt inte vad man gör där o.O

Nä, men man har hört talas om det jättemkt…
nej, inget som tilltalar mig :P
- Mvh Emma
putt

Nej,det har jag inte.
Jag har facebook och om man nu inte vill ge dem rätten att använda dina bilder till reklam som #1 säger behöver man inte lägga upp några där. Har även pratats om att all informaion du lämnar ut på sidan sparas "och kan användas till det ena och det andra."
Personligen tycker jag att om man inte står för sig själv och sina åsikter ska man nog inte hålla till på internet överhuvudtaget för folk kan använda din utgivna information oavsett vilken sajt du skriver på.
Tycker facebook är rätt trevligt för det finns små roliga "gadgets" som man kan leka med och för att inte tala om alla människor man stöter på! Har börjat prata med flera gamla klasskamrater via facebook som jag inte hört av sedan vi slutade skolan för flera år sedan.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Nej, det funkade inte att bli medlem för mig… man måste typ vara äldre än vad jag är. :] Fast det är ju konstigt om ni kan skaffa det och inte jag? :o

Jag är medlem. Minns inte vad jag heter. Tycker att det är otroligt tråkigt ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#10 Haha, har du lagt upp ett fejknamn?
#0 Jag har mitt riktiga för- och efternamn. Ser ingen vits med att ha något annat eftersom att folk då inte kan hitta mig lika lätt.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Vet inte ens vad det är;)