Varför just den?
Hej!
Varför köpte du just den kaninen du har?:)
för när vi var o kolla på ungarna så kom tilla fram och slicka på min hand så då sa ja till mamma att henne ville jag ha så då sa mamma att hon gillade mer en av killarna men jag ville ha en tjej så hon kunde få ungar så då köpte vi henne

Jag tar min äldsta kanin
Jag letade efter färgen blå och hittade till slut en uppfödare med en kull som hade blåa ungar och en svart unge men jag hade "oturen" att alla blåa var hanar förutom en svart som var hona då jag ville ha en hona. Men sen blev jag så fäst vid henne så hon fick komma till iaf (: Och jag ångrar det inte!
Jag fastnade för dem helt enkelt :)
Isaac såg jag för fösta gången när han var 3 veckor gammal, blev kär och tingade honom samma dag<3 Trodde inte jag skulle få för mamma och pappa men ringde och var typ helt hysterisk och nästan skrek att jag hittat min drömkanin<33 Min prins<3
Fiffi och Pimp (A) "tingade" jag redan innan de var födda, eller ja, då trodde jag att det skulle bli en av dom. men när jag åkte hem till Louise för att välja fick jag riktigt beslutångest, kunde helt enkelt välja så det blev till att ta båda<33
På bilden är det Isaac 3 veckor gammal, samma dag jag tingade honom :)<3
- Mvh Emma
#4: NAAAW så sööööt ! (L)

För de var de jag fastnade för. :)
#5 eller hur? :D<3
- Mvh Emma
#7: Verkligen! :)

Jag & min syster skulle få en varsin kanin, hade jag tjatat till mig. & vi gick till djuraffären & frågade om vi fick tinga en varsin unge om några månader. Då sa hon att det skulle komma en kull dvägvädurar, & vi sa att vi vill ha två av dom. Då kom dom & vi skulle välja mellan två svartvita & en grå/vit. Det fanns även en superfin brunvit men det var en kille. Så min syster valde en svartvit & jag valde den gråvita, som var en vecka äldre :) <3

Det var kärlek vid första ögonkastet helt enkelt.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Det var inte jag som valde Hampus, men jag har aldrig ångrat han för de <3

Jag blev helt kär första gången jag såg millan & Lillan<3
När jag såg sixten då tvekade jag inte. Han såg så underbar ut<3

För att han var precis den jag ville ha :) Svårt att förklara men tyckte han var det sötaste jag hade sett i hela mitt liv ^^

Kärlek vid flrsta ögonkastet :)

Vi hade kollat efter blåa ungar, så var det en som hade en kull med en grå unge. Så åkte vi dit och han var hur söt som helst, och jag blev helt fäst.
Så det blev min lilla Mulle :)
Jag skulle igentligen köpa en kaninuge från en hopp uppfödare. Men det var på vintern så det fanns ingen som hade leveransklara ungar. Min syrra kände en som hade tröttnat på kaniner och skulle sälja alla sina hoppkaniner. Och då tippsade syrran mig om Sessan<33
Sen ville jag ha en till hoppkanin och började leta på blocket. Då hittade jag Panda. Det var lite krångligt efter som han bodde i Skåne och jag i Halland =P Men det löste sig ^^
när jag såg alla mina kaniner blev det kärlek vid först ögonkastet eller vad man ska säga.