R.I.P SKUTTAN ='(
2001/12/13 - 2007/11/9
Skuttan du var en sjukt underbar kanin även ifall du kunde vara lite små taskig ibland! Jag saknar dig mer än något annat nu! Jag har typ gråtit i 1tim eller mera. Den bilen som körde på dig hoppas jag att den sprängs. Jag kommer alltid sakna dig min vänn. Hoppas du får det lika bra eller bättre i himmelen som du hade här. VI ALLA SAKNAR DIG 
ÄLSKAR & SAKNAR DIG STORRT 

DU VAR MITT FINASTE ='( <3<3<3 SAKNAR DEJ 

nej så tråkigt. :(
massor av tröstkramar till dig. <3
Nej, så tråkigt :(
*Tröstkramar* till dej <3

Taack <3<3 :'(
tråkigt! :( *tröstkramar* :'(
*tröstkramar*
- Mvh Emma

Vad hemskt! Massa tröstkramar! <3333
Hur kunde hon bli påkörd?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#7. Hon hade väll hoppat ut ur buren när jag skulle ge hon & de andra torrfoder sedan vet jag nt mer :'( :'( :'( <3<3<333

Beklagar :( Vila i frid. Min kanin Skuttan dog också för ett tag sen.
Beklagar , Vila i frid . Tusen tröskramar till dig!

Beklagar vännen <3 Tusen tröstkramar <33333
Beklagar <3 :'( Vila i frid..

Neej :'( Vad hemskt, * massoor av tröstkramar *

Usch, det är verkligen jobbigt när ens älskade djur dör… Hade en katt som blev påkörd i förrgår, min älskade Simba. Så jag vet hur det känns, man mår så grymt dåligt den första tiden. Sedan kan man börja bearbeta sorgen och istället se allt det positiva man upplevt med sin vän.
Jag vet, jag går igenom samma period som dig nu, och det är inte lätt. Men det kommer kännas bättre snart, det vet jag…
Skuttan väntar på dig vid regnbågens bro!
Tusen tröstkramar//Carro
Vet precis hur det känns. Idag är det exakt två månader sedan Zack lämnade jorden…
Vila i frid.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

När jag går ut till de andra så känns det som om skuttan är där!! =)

När jag går ut till de andra så känns det som om skuttan är där!! =)

Det känns som om hon är brevid mig och hon är inte borta =) jag är glad för att ha den känslan just nu =)

Nej Gud bad hemskt
jag har cokså förlorat en av mina kaniner:'(
tröstkramar till dig<3

Hon var min första kanin oxå ='(
:'(

SAKNAR HENNE 
<3<3
#22: Det förstår jag! Tröstkramar än en gång <3

Har typ gråtit i 11timmar nu ='(

Vad hemskt. :( *tröstkramar*
#24: :(

Jag sa att hon aldrig fick lämna mig och det höll hon för det känns som hon är brevid mig hela tiden =') <33
Skuttan mitt allt <3

Beklagar.

Nej så tråkigt:( *tröstkramar*

Beklagar igen :(
#27: Jag har just förlorat min sköthäst, och även om dom inte är i ens egna liv. Så finns dom hos en hela tiden. Skruttan finns hos dej, och vill att du ska må så bra som möjligt. :)

#27 <3<3 Det är så underbart att inte ens självaste döden kan bryta den sanna kärleken…
Jag miste en katt förra året, några veckor senare när jag var i en hemsk jobbig period av saknad såg jag något som förföljde mig när jag skulle ut och gå med en av mina hundar. Då var det Kitty som kom till mig, efter sin död. Dem kan till och med visa sig. Sedan den dagen har jag aldrig kännt mig helt ensam igen, inom mig kan jag känna henne och höra hennes kurrande spinnande… När hon kom till mig, det var nog då hon flyttade in i mitt hjärta… :)
Det kan hända för mej ibland, att när jag är i stallet och kollar upp i hagen, där Tage stog. Så kommer sorgen tillbaka. Dagen efter dom tog bort han, så ville jag bara dö. Men nu har det blivit bättre, så Blazen, även om det inte känns så. Så kommer det att bli mycket bättre. Dom kommer alltid finnas hos oss.

Beklagar );
Vad hemskt :( Massor med kramar till dej <3 Hon kommer inte lämna din sida :*

Taack :) hoppas jag med XD