Transportbur
Vad har ni för märke? Storlek? Pris?
Är buren efter dina förväntningar? Bättre/sämre?
Är i full gång med att kolla upp burar och transportburar lite överallt och det är ju bra att ha ett humm om vad man ska kolla efter. ^^

Just nu har jag en gammal skruttig ;P Men har beställt två Atlas 10 Open. Rekommenderar Atlas transportburar. De är väldigt bra då de är stapelbara, och kan staplas på varandra om man har flera. Dessutom är de snygga! :)
Det finns Atlas Open och vanlig Atlas. Open har en gallerlucka i taket man kan öppna. De finns även i flera storlekar. Atlas 10, 20, 30, 40. 30 och 40 används till hundar, medans 10 och 20 är superbra för kaniner.
Jag har 2 vanliga atlas. Vet inte vilken storlek men tror det är atlas 10. Jag tycker dom är superbra! =)

Jag har 6 vanliga stängda atlas 10, en Atlas DeLuxe, och en vanlig stängd atlas 20

Glömde svara på de andra frågorna då men här kommer de:
Allihop är då Atlas. De är faktiskt jättebra och väldigt slittåliga… De kosstade allt emellan 150-400 kr så det varierar vilket modell man väljer då..
Ja, buren är efter mina förväntningar och jag rekommenderar dem skarpt..
jag har 2 atlas, en 10 och en 20. sen har jag typ 5-6 st till som jag inte vet märke på.
- Mvh Emma

Jag har två Vanliga atlas båda är 20. :)
Ah, då får det nog bli en Atlas 10, tror jag. Ska kika runt lite.
Någon av er som har beställt från Libra Artic, och kan berätta lite om deras service och så? ^^