Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 243 ggr
KajsaM
0

Fredag 9 nov

Hinner innan klockan står över 12 ^^ Fredag igen!

Vad ska ni hitta på?

twinnie
0

SLAPPA :D Eventuellt åka till IKEA. Försöka fånga in rymmar-kaniner ^^

Blazen
0

Tänka på min kanin som blev påkörd idag =(

KajsaM
0

Slappa här med, tänkte vara och åka slalom imr man tror inte jag ids. Tyska och eng ska också göras.. :)

emmsaaan
0

Idag? Jag ska sova antar jag…

Vet ni förresten att idag för jääääättemånga år sedan tvingades Wilmer den 2a abtikera från tronen (hade prov på det idag). ^^

Mickis1994
0

Ska ta bort sminket coh sova :P

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

emmsaaan
0

#2 Beklagar :(

KajsaM
0

¤2 Beklagar :( *tröstkramar*

myriis
0

Ähm.. *Tänka*

Fredag: Skolan, slappa, mysa lite med kaninerna.. (:

Lördag: SLAPPA , gosa med mina niner, plugga inför Kemiprov/Biologiprov & Matteprov

Söndag: Venne.. Bowla kanske.. (?)

sputtnick_plexus
0

2: Tröstkramar <3

Det är inte fredag idag, men igår när det var fredag, var jag i skolan och gick på stan, var med kaninerna, var inne här och såg på idol :)

[Quellii]
0

Jag jobbar idag, men morrn är jag ledig *skööööööööönt!*

annaforsgren
0

åka till pappa och träna kaninerna m.m

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Fiona
0

Fredag: skolan, gå ut och gå med hunden, matade Maja, skulle egentligen in till stan men blev inte så  ;/

Lördag: har vart ute och släppt ut hästarna, har släppt Maja lite i rastburen, gett vatten till Maja och marsvinen, gett marsvinen pellets, sitter här , ska ut till Maja igen när malin har kommit hem sen ikvl ska jag på kalas hos morfar ;)

Söndag:Ska åka och provrida Geisha igen, studa eng, teknik, biologi, skriva bokrencensation.. och såklart djuren ;p

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

huldisen
0

Fredag ( igår )  :

Var jag i skolan å dagen . Sen kring 4a for jag till min kompis och vi skulle se film med nå killar. men då balla alla ut typ en timme efter vi skulle se film :( Så då bestämmde vi att vi skulle se själva , gissa vad som händer då.. Vi har fått fel film -_- SÅ det sluta med att vi hann se en halv film xD