Fredag 9 nov
Hinner innan klockan står över 12 ^^ Fredag igen!
Vad ska ni hitta på?

SLAPPA :D Eventuellt åka till IKEA. Försöka fånga in rymmar-kaniner ^^

Tänka på min kanin som blev påkörd idag =(

Slappa här med, tänkte vara och åka slalom imr man tror inte jag ids. Tyska och eng ska också göras.. :)

Idag? Jag ska sova antar jag…
Vet ni förresten att idag för jääääättemånga år sedan tvingades Wilmer den 2a abtikera från tronen (hade prov på det idag). ^^

#2 Beklagar :(

¤2 Beklagar :( *tröstkramar*
Ähm.. *Tänka*
Fredag: Skolan, slappa, mysa lite med kaninerna.. (:
Lördag: SLAPPA , gosa med mina niner, plugga inför Kemiprov/Biologiprov & Matteprov
Söndag: Venne.. Bowla kanske.. (?)
2: Tröstkramar <3
Det är inte fredag idag, men igår när det var fredag, var jag i skolan och gick på stan, var med kaninerna, var inne här och såg på idol :)
Jag jobbar idag, men morrn är jag ledig *skööööööööönt!*

åka till pappa och träna kaninerna m.m
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Fredag: skolan, gå ut och gå med hunden, matade Maja, skulle egentligen in till stan men blev inte så ;/
Lördag: har vart ute och släppt ut hästarna, har släppt Maja lite i rastburen, gett vatten till Maja och marsvinen, gett marsvinen pellets, sitter här , ska ut till Maja igen när malin har kommit hem sen ikvl ska jag på kalas hos morfar ;)
Söndag:Ska åka och provrida Geisha igen, studa eng, teknik, biologi, skriva bokrencensation.. och såklart djuren ;p
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Fredag ( igår ) :
Var jag i skolan å dagen . Sen kring 4a for jag till min kompis och vi skulle se film med nå killar. men då balla alla ut typ en timme efter vi skulle se film :( Så då bestämmde vi att vi skulle se själva , gissa vad som händer då.. Vi har fått fel film -_- SÅ det sluta med att vi hann se en halv film xD