Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 439 ggr
Ync
0

OT - dagen

Idag när jag skulle gå till bussen blev jag ner geggad av två bilar som sprättade upp jätte mycket slask på mina jeans, jeans och vatten går inte ihop, men iallafall så när jag kom till skolan var mina sokar blöta. inte så jääte farligt.

när jag skulle hem åkte jag med Malåbussen som går förbli klutmark och då råkade jag somna för jag var så trött.
jag vaknade och då var jag vid min kompis Rebeckas hus och det är ca över 500 meter hem till mig däriofrån. och då var jag tvungen å gå hem, i reng och slask, snö och vatten. jag kunde knappt känna mina tår, min läder väska vart nästan förstörd, och min jacka med. jackan är av tyg,

inte bra dag,

hur var eran dag? :)

ciss
0

Härligt!

Jag var genomblöt när jag kom till skolan. Har haft en helt okej skoldag. När jag kom hem tog jag in kaninerna i köket & släppte dem tillsammans med marsvinen. Freja satt stilla, Essy rejsade runt & Engla kröp ned i en låda med marsvinen. Hon satt och slickade dem och var hur go´ som helst med dem! :')

Sen fick kaninerna gå ut igen. Pysslade med marsvinen & tog lite tacochips & Juice och nu sitter jag här.

Ikväll ska jag sova hos en kompis med ett gäng kompisar & vi ska se film och busa :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Zoie]
0

**Skoldagen:
**Jag var genomblöt när jag kom till skolan . Jag hade gått till skolan . Jag hade prov , musik och idrott idag . Jag slutade när klockan var 13:10 . När jag skulle gå hem från skolan var det värsta snöstormen och nu också :) Så blöt kan ni gissa att jag blev ;)

**Övrigt:
**Nyss var jag ute och sprang med Zoie i snön . Hon älskar snön !
Fotade lite bilder också ;) Ikväll ska jag nog vara inne här på KIF :) Se på tv och äta morötter och dipp *älska*

twinnie
0

Sista dagen på praon *gråta*. Har gått långpromenad med vovvarna. Astor, Cash, Leo & Ludde ;) Astor drog som in i helvete. Höll på att ramla rätt i geggan! Sen har vi städat hundrummen. Skrubbat, dammsugit och skurat. Har busat med hundarna också såklaart.

Ska snart iväg på ridning, sen ska jag slappa i min säng. Tända ljus, kleta på lite ansiktsmask och myyyysa!

myriis
0

Har väl varit helt ok..
Började med min klocka inte ringde så försov mig.. :P Sen så kom jag astidigt som alltid till skolan (min buss går 07.26, jag är framme 07.31) Och hade lite tradigt.. Sen hade jag fransk, BLÄÄ, SO, Svenska och sen gick vi till idrotten. Vollyboll, YAAY. Inte >.< Det var tradigt som fan. Efter det var det lunch och sen drama & bild, sen slutade jag.. ^^ Kom precis hem.

Taci
0

#3, låter som en rolig dag :D

Jag har vart hemma hela dagen nästan. Vaknade, snorade o proppade i mig tabletter eftersom jag är lite sjuk. Sen mötte jag upp Henke på stan o nu sitter jag här å försöker tvinga mamma o laga mat :)

flisan93
0

Haha….roligt;P Lider med dig;)

Lizzan
0

Steg upp tidigt och skulle ta bussen till skolan, det regnade och jag var typ genomblöt och såg ut som ett troll i håret när det torkade. Hade en rätt okej skoldag, jobbig gympalektion sist på dagen. Cirkelträning på eddahallen. Hoppade av bussen hos en kompis och hämtade min cykel och cyklade till mamma och var där lite mer en 1 tim och pysslade med Isak och Myran, hade dom lösa i huset. Sen for jag hit och nu ska jag nörda vid datorn ett tag och torka upp efter allt regn :)

senna
0

Idag har jag varit hemma. Gick inte till skolan eftersom jag inte mådde bra i morse.

Jag har hållt på med kaninerna mycket, och ska ta in någon av dem och myspysa snart.

Sedan har jag tittat på lite avsnitt från One tree Hill på datorn, lyssnat på musik och bara chillat. :)

johanna_loveAnimals93
0

Så in i norden kallt och ruggigt väder är det >.<

Min dag har varit bra, har haft tre lektioner; spanska, engelska och idrott. Spanskan var helt okej,  engelskan var rolig eftersom vi håller på att skriva en lång berättelse två och två och jag jobbar med min bästa kompis Sara. Dessutom älskar jag att skriva. Maten var god, det var risgrynsgröt. :d På idrotten hade vi handboll som jag tränade förut och därför tycker är väldigt kul och nu kan jag visa upp vad jag kan. x)

Det enda dåliga med den här dagen kan man väl säga är att det var så himla kallt väder, det snöregnade och blåste när vi skulle till idrotten och jag höll på att frysa öronen av mig.. >_< 

Men annars var det alltså en rolig dag. Ska på basketträning sen, känner verkligen inte för det men skit samma. :)

Feliciaa
0

Det regnade idag och det var jättekallt! :S

Var inte så roliga lektioner men rasterna var roliga :) Jag är beroende av biljard o.O

Har skrivit mer om min dag på bloggen xd

Taci
0

#8, gahh One tree hill är min drog :D <3

senna
0

#11 - jaaa, den är bara så jävla bääst! :D <3333

Ellen95
0

Skoldagen: var väl helt okej. Bara att jag blev dyngblöt på rasterna. Skulle också gå hem:/ Så var helt genomblöt när jag kom hem:/

[Niike]
0

#11 Åh, Nathan är så jävla najs^^ ;D Älska One Tree Hill:D Min kompis är osså beroende:) Men inte jag , dock tycker jag det är vääääldigt bra!^^

sputtnick_plexus
0

När jag klev av bussen, blev mina skor hur blöta som helst.

Kunde bara vara ute en ras, för mina skor + sockar var jätte blöta. Skulle på stan efter skolan, sockarna & skorna hade inte torkat, eftersom att torkskåpet hade slagits av typ :S

Så då gick jag där på stan med Ellen_95 och Sotis med jätte blöta skor :S,