OT - Sammy Douglas
Sammy är mitt marsvin, jag har han uppe nu och han slickar mmig på armen, hur charmig som helts. Vi har inte haft en sådan bra relation har inte hunnit att ha uppe han och BlingBling varje dag, men iallfall så litar hen jätte mycket på mig och jag tycker att det är underbart,. det känns iallafall underpart :]
Snart ska jag ta upp BlingBling. :) <3

Mysigt! Har uppe Snutte nu. Hade just uppe Nattie & det är mysigt :)
Tipsar om http://marsvin.ifokus.se.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Låter mysigt =)
Myyysss <3
när är <Bling bling uppe XD
Mysmarsvin ^^ Mina tjockar sig på hö just nu :P <33
Mys :)
Har någon annan marsvin? :D

hihi! jag gillar inte marsvin dom är inge söta :S och tycker inte att dom är roliga heller.
så mysigt:)
Kan tillägga att den undre av mina (#7) är en riktig pussgurka som alltid ska pussa matte på hakan<3
- Mvh Emma
#11 Vad gulligt! :D
Jag vill gärna ha marsvin men pappa är allergisk. :(
#12 det är mys<3
- Mvh Emma

#9: jag gillar inte marsvin dom är inge söta :S och tycker inte att dom är roliga heller.
Jag tycker inte att det spelar någon roll om djuret ifråga är sött eller inte. Jag har ju inte marsvin för att jag tycker att dom är söta, utan för att det är en mysig kompis & ett roligt djur.
Marsvin är väl i princip lika roliga som kaniner tycker jag. Dom är riktiga busar & fulla av energi :)
Fast du tycker ju som du vill.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag är lite rädd för marsvin :S Jag vet inte varför men det är lite läskigt att klappa ett marsvin ibland :/
Jag är också rädd lite rädd för marsvin har jag rätt så låter dom `?
#16 är du rädd för marsvin pga att dom låter? ^^
Det är ju urmysigt att höra marsvien när de skriker efter mat, när de kurrar efter varandra när de springer runt i led på golvet mm :)
- Mvh Emma

Åh vad mysigt :)
Söta marsvin ni har! ^^ Själv så är jag inte så intresserad av de men jag bara älskar rasen abessinier! Heter den så förästen ni som vet? :)
skulle vilja ha marsvin men man kan ju inte ha de ute på vintern och pappa är allergisk så kan ej ha :(

Haha,så gulligt. Själv så tycker jag att dom är söta på sitt sätt liksom. ;)

Mysigt:)
Så söta marsvin<3 Vill jätte gärna ha två men får inte för mina föräldrar=(

Jag tycker att marsvin är fulsöta & äckliga former eller vad man säger ;) Jag är ju van vid kanin & små möss så det är lite skillnad. Men det är helmysiga djur ändå.

Kvirrz gud så SÖTA marsvin du har!!<3
Mysigt :)