Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmÀnt
LĂ€st 860 ggr
IdunFreja
0

Kaninbilder!

Bomba in med söta kaninbilder😍 BerĂ€tta gĂ€rna lite om dem ocksĂ„!

MOJ
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HĂ€r Ă€r mina tvĂ„ hollisbebisar pĂ„ 3 mĂ„nader. 

Ronja (till höger) Ă€lskar att springa omkring och leka.  Hon Ă€lskar att slicka allt och alla speciellt i ansiktet (:. Hon Ă€r inte jĂ€tte mycket för gos, men nĂ€r hon Ă€r trött kan hon vara riktigt mysig. Hon Ă€r Ă€ven vĂ€ldigt bra pĂ„ att gĂ„ pĂ„ tvĂ„ ben. 

Hugo (till vÀnster). Hugo Àr en riktig kelgris. Kommer alltid fram och hoppar upp i knÀt. Han Àr lite feg av sig, sÄ i nya miljöer hÄller han sig bakom mig och Ronja. Hugo Àr riktigt bra pÄ att snurra (:.

IdunFreja
0

#1 Gud va söta😍😍

Josefinpersson
0
Josefinpersson
0
Josefinpersson
0

Till höger Àr Theodor som jag inte vet Älder pÄ, men gissar runt 4 :) Han Àr en riktig kelgris o lÀgger sig till rÀtta o hackar tÀnder sÄfort en börjar klappa honom. Leija till vÀnster Àr en pigg tjej pÄ ca 11 mÄnader, hon gör glÀdjeskutt nÀr en kittlar henne o om jag springer fram och tillbaka i deras rum sÄ springer hon efter o gör glÀdjeskutt pÄvÀgen ;)

Josefinpersson
0

IdunFreja-Har du nÄgra kaniner? :D

Tussaan
0

Min lilla Vincent pÄ 3 mÄnader. Adopterad frÄn Djurhobby i uppsala.

Lugn och sansad liten skrutt men vet ocksÄ hur man kör ett rally hÀr hemma emallanÄt haha, annars en vÀldigt pussglad liten kille :)

[EM L]
0

#7 vad Àr det pÄ hans huvud?

Sissen
0

#8 Han har nog förlorat ett öra c:

Tussaan
0

Precis. Hans mamma rĂ„kade bita av det i födseln. 
Han Àr sÄ söt med sin lilla stump :)

sjuttielva
0

Det hÀr Àr Torsten. Han har vÀldigt lite respekt för det hÀr med sovmorgnar. Jag har haft honom sedan 3 maj. Uppfödaren verkar lite skum, hon var inte dÀr nÀr jag hÀmtade honom och svarar inte ens pÄ nÀr han Àr född, men jag gissar pÄ nÄgon gÄng i slutet pÄ februari. Han Àr lite nervös av sig men jag tÀnker att det ger sig med tiden :) han Àr lösgÄende inomhus, han har en hall som vi inte anvÀnder som hall som "sitt" rum och dÀr Àr han nÀr jag inte Àr hemma. Han har ocksÄ en utehage sÄ han kan vara med mig nÀr jag jobbar i trÀdgÄrden. PÄ nÀtterna sover han helst under soffan. :)

sjuttielva
0

HÀr Àr en lite chill bild frÄn imorse nÀr han tyckte att jag var trÄkig som inte ville gÄ upp haha

Lucasmedkanin
0

HÀr Àr vÄran kanin totte, 2 Är gammal nu i augusti

Lucasmedkanin
0
Lucasmedkanin
0
Linjen
0

Min ena kanin Tummelisa. Hon Àr lite misstÀnksam men ÀndÄ vÀldigt nyfiken. Fyllde tvÄ Är i början av sommaren.

Linjen
0

Mina andra tvÄ kaniner. Nicke till vÀnster och bunny till höger. BÄda Àr ca tvÄ Är. Bunny köpte jag för ett Är sedan frÄn en familj som hade tröttnat pÄ henne efter att ha bitit barnet i familjen. Hon Àr inte sÀrskilt kelig men verkar vara glad och nöjd med livet hos oss. Nicke Àr vÀldigt social och kommer alltid fram och hÀlsar nÀr man gÄr in till dom. VÄra kaniner bor utomhus.