Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 634 ggr
Lakritsstjärna
0

Söker kaninkompis

Hej Mina kaniner gillar att vara tillsammans men nu ska en av dem få ungar. Jag har precis särat på dem och hanen verkar vara lite ledsen över det. Jag har två stora uteburar men en rasthage mellan dem. Efter som jag har så gott om plast så tänkte jag att jag skulle kunna skaffa en till kompis till dem. Är det någon som har en kaninhona som behöver nytt hem? Vill ha en redan vuxen kanin 4 månader och uppåt. Jag bor i Stockholm.

Lakritsstjärna
0

Hanen är kastrerad och är inte pappan

Trebit
0

Det finns många kaniner som behöver nytt hem via Djurens Chans, flera av dem finns i Stockholm. Kolla deras hemsida och ta kontakt med dem om du hittar någon som du tror skulle passa hos dig. 🙂

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Lakritsstjärna
0

Tack för tipset det ska jag göra :)

Lindizzzz
0

Jag har en jättefin Gotlandskanin på 2 år som vi tyvärr måste omplacera pga allergi.

BlankaEmilsson
0

Har 2 hermelinhoner som tyvärr inte kan stanna.

fannyblo
0

Jag har tyvärr två kastrerade lejonhuvade kaniner som behöver ett nytt hem. En hona och en hane. Om du skulle vara intresserad av två :)

Katti
0

Är han kastrerad kan du väl ha honom med när hon får ungarna! Om du bara har tillräckligt stor bur (och det antar jag att du har eftersom de brukar bo tillsammans!) brukar det inte vara några som helst problem!