Tävling - Pratbubblan
Nu tänkte jag starta en liten tävling :)
Den går till så här:
Jag lägger upp en bild. Eran uppgift är att rita en pratbubbla (eller två) och skriva något fyndigt som kaninen säger. (kan rekomendera att göra pratbubblan i paint. Ni som inte vet hur man gör kan ju mejla mig så förklarar jag. Det är inte så svårt)
Tävling kommer att pågå i fem dagar sen kommer jag att välja ut dom fyra bidragen som jag tycker är bäst och så får alla medlemmarna vara med och rösta fram en vinnare. Röstningen pågår bara i två dagar.
Den som vinner får lägga upp en ny bild och så börjar tävlingen om. :)
(Jag vet att vi redan har en lek som är ungefär såhär men tänkte göra det till en tävling. Jag hoppas alla förstår och tycker det är okej?)
Jaa! Kul tävling! Jag är med! Ska bara fixa bidraget nu så..
Får man ha "tänk/dröm"bubblor också??
Litet förslag: Den som vinenr kanske kan starta "tvåan" till denna tävling :P
Här är mitt bidrag
#3: Hur menar du nu? :P
hahahahahaaa. roliga två första bidrag :D
#6 Typ som tema tävlingar fast med pratbubblor, men det var kanske inte en så bra ide..
#8: Jag förstår inte riktigt vad du menar. :P jag är trög. vadå starta tvåan till den här tävlingen?
Menar du att vinnaren ska starta om tävlingen på nytt med en nu bild?? :)
#9 Aa, typ så.. Att man kanske sen kan ha "tema" på pratbubbla.. Strunt i det, det var ingen bra idé av mig.. :/
#10: Jo kanske det. Du menar att man skriver tex att pratbubblornas inehåll ska denna vcka handla om kärlek??? :)
Det var en rätt bra ide och man kan ju ha ett tema om man vill på nästa tävling. det kan ju vinnaren bestämma som får starta nästa tävling.
Oki. :)
Rolig tävling ^^ Det gör väl nting om jag skriver den här på andra forum?
putt
haha :D

Vad roliga alla är x'd

haha xD
#21, jag ser inte vad det står.

22# Zomma in ? :d

Hon säger: darling, hämta en morot
Han säger: Granntjejen var så lämplig ändå
HJÄLP!
Hehe Min text fukade inte x<

men asså det är för stor text.
#26 Där det står "26" i min bild (ovan) så klickar man på den.. minst är minsta siffran!

TAACK :D
Ingen orsak! :)

hehe xD

hehe xD

Är det inte final snart:)
Skojiga och bra bidrag ni kommit med. två dagar kvar nu. på tisdag väljer jag ut fyra bildrag som ni får rösta mellan. kom igen nu alla som inte ställt upp!!
mitt bidrag!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Hahha xD

#36 - Hahah ;P Sööt
Idag tror jag att det avgörs, me jag vet inte :P

putt *
Hahaa, inte så bra men ett försök.

hehe :P