Era framtida planer :)
Här tänkte jag att ni kunde skriva om era Kanin och djur tankar över framtiden :)
Här kommer min
Jag ska bo på landet. Jag ska ha 1 eller 2 hästar. Jag ska ha 5 katter xO Jag ska ha 2 hundar, kaninuppfödning , 7 Hamstrar , 3 Virvel marsvin och 1 Gecko ödla. Jag ska jobba på nått stall … och fotografera
Ehm, hm.. :P
Jag ska väl bo i en förort med typ någon kanin eller så.. Pojkvän kanske (A) eller nått.. Nieen, jag är inte bra på dethär o_O

1# haha försök (A)

När jag flyttar hemifrån kommer jag att ta med mig Engla & Essy såklart. Och ifall jag har fler kaniner så kommer de också att följa med.
När jag blir ännu äldre & kanske gifter mig & så, så vill jag bo på en gård. Gärna den där jag bor nu, det vore underbart! Älskar att bo här.
Vill föda upp hermelin fuchs då. Vill gärna ha en teddydvärgvädur, en holländare, en dvärghare eller en lejonhuvad också. Ska i alla fall ha en frasse (isabella eller blå manteltecknad) som ska gå lös på gården :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Längtar tills jag flyttar hemirfrån xd
Flytta in i stugan på gården.
Ha kvar uppfödningen.
Skaffa hund!
Skaffa körkort och bil.
Gå en fotoutbildning.
Ha ett jobb jag trivs med.
Trivas med mitt liv.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jag ska väl typ bo i nån lägenhet, ha en blå zobel dvv :)
inte så mycke mer :)

Vill gärna föda upp teddydvärgvädur & teddylöwen. Kommer nog inte ha över 10 avelsdjur .. Kanske en hund eller katt också ^^

Glömde skriva att jag inte kommer att ha en stor uppfödning utan typ 8-12 vuxna kaniner.
www.frihetenskaniner.se

Vill ha 2-4 kaniner och 1 hund (Sheltie) och gärna bo kvar i jmk och inte stan dör ut ^^
ETT NYTT FÖRSÖK!
Jag ska för det första ha en riktigt bäst pojkvän (Vad sägs som Bill Kaulitz? xd) Och gärna en eller två kaniner. Skulle vilja ha en shappis också, eftersom vi föder upp det :) Eller en springer möjligen. OCH EN NORSK SKOGSKATT! <33
Och ett ascoolish barn som ska heta.. Ähm.. Någonting coolt. Och hon ska ha piercingar och cyberlocks'! ;D

#10: Flööder ni upp shappisar? x)
www.frihetenskaniner.se

Om jag skulle ha hund skulle jag definitivt ha en Cocker Spaniel eller Border Collie-korsning. Och en katt, skulle isåfall vara en Skogis eller Brittiskt Korthår!
När jag blir stor ska jag typ gifta mig och ha kvar Leona och hon ska vara frisk och kry <3 (Min dröm här). Och vi ska bo på en gård ute på ladet men ändå inte så långt ifrån stan :> Sen ska jag ha minst en hund, 2 katter kanske en eller två hästar och kanske 6-10 kaniner som jag ska ha ganska liten uppfödning med. Sen ska jg ha en superdyr systemkamera med många objektiv. Sen ska jag också ha en laptop x'D
Vill också ha en Cocker <3 Har hand om 9 stycken nu ^^
Tre som jag får ha som "mina egna". <3
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#11: Hahaa, fan vad jag är bäst på att stava (A) Ska ändra x)

#15: Haha ^^
www.frihetenskaniner.se

#14 ÄLSKAR den rasen! Helt underbara <3

15# aa haha XD sitter här och garvar åt dej :d
#18: Nää, varför då? (A) Haha xd
nääää vad svårt xD
- Mvh Emma

Vill ha kaninuppfödning, bo i ett stort hus så kaninerna kan ha jäte mycket plats, sen ska jag har 2 hundar en Cocker spaniel och en Basset Petit Griffon Vendeén. Jag har redan börjat tjajta på mamma om en cocker, har hittat den perfekta. Sen ska jag gå naturvetenskapligalinjen (om jag får bra betyg i 9an) och efter vill jag bli veterinär. Skulle gärna vilja ha hästar också och då skulle de ha ett stort stall.
Jag ska föda upp Teddydvärgvädur och Ha gubbe,ungar, och en hund ;)

Jätterolig tråd faktist, riktigt intressant. Ingen fler som vill skriva?
www.frihetenskaniner.se
Vet inte hur det ser ut om ett långt tag.. men just nu så vill jag satsa på en seriös råttuppfödning men det är ju inte allt för enkelt att hitta bra avels djur.

#3 Vad många olika raser du ville ha och sen föda upp Hermelin Fuchs.. Härligt =D

Flytta hemifrån - skaffa hund, pudel eller shar pei ELLER en cornish rex katt - ev. föda upp teddy dvärgvädur eller dvärgvädur.
Så kommer mitt liv bli, hoppas jag. Ev. pojkvän också. Suck…
;)
Å gud så svårt. Men jag ska definitivt bo i skogen eller på landet. Där trivs jag allra bäst. Jag är verkligen ingen stadsmänniska, och har världens sämsta lokalsinne vad det gäller stora, eller små, städer. Så det skulle inte funka xD Jag vill ha ett ganska stort och fint hus, myysigt ska det vara .. Nära till sjö.
Om jag hittar något (är ganska kräsen höhöxD), så ska jag ha en man ^^ En händig (han får bygga burar mm) och trevlig livskamrat lixom :) Ev. några barn, fast det behöver jag ju inte fundera på än eftersom det lääär dröja;D
Djur. Oja:D Massor:) Jag vill ha får och griisar<3 Och höns och ankor .. Hmm .. Minst en hund, gärna två. Då ska den ena iaf vara en Border Collie och den andra kanske en shiperk (stavning?) för de är så otroligt coola!;D Och så ska jag ha, som många andra, en kaninuppfödning. Gäärna teddydvv då jag verkligen har fått upp ögonen för den rasen (ras och ras, den är ju inte godkändxD). Jag vill också gärna ha några marsvin för de är ju bara föör goa^^ Och katter. Miinst två. Norsk skogskatt eller Maine Coon. <33 Råttor vill jag ju också ha .. Men det får jag nog inte plats med:/ Aja, jag ska ha ett stoort hus så det måste få plats;)
Det får räcka(;
Herregud..
Först ska jag gå ut nian med bra betyg (*peppar peppar*), komma in på någon skojig linje (velar mellan 4 linjer, och olika inriktningar på varje >_<).
När jag är klar med gymnasiet ska jag antingen skaffa en rik sambo och flytta ut på landet direkt, eller så bor jag i någon trevlig liten förort/mindre stad tillsammans med mina lurvs några år innan jag kommer ut på landet.
Väl ute på landet ska jag i liten skala föda upp dobermann, råttor och kanske även kaniner. Hundantalet ska inte överstiga tre. Råttorna ska vara max 10 stycken (vuxna, alltså XD). Kaninerna får väl vara.. 5-6 stycken, max.
Ska avla på temperament på alla djurarterna, och när jag fått fram den, för mig, perfekta linjen, ska jag börja avla på färg.
Sedan ska jag ha 1-3 hästar om jag har dom privat, eller om jag startar en mindre ridskola med upp till.. tjaa, 10 hästar? ^__^
Jag MÅSTE även ha några får, annars dör jag. :)
Eh..
Alla djuren kommer behandlas som familjemedlemmar. Hundarna ska vara med överallt, i princip.
Och när det gäller yrke… jaa..
Jag funderar på väktare, förskolelärare, hundinstruktör, djurvårdare, veterinärassistent och fotograf. Men det sista lär jag vara på fritiden, om jag får någon.. XDD
Sen lär dom planerna raseras under åren. :)
Lätt att ja ska ha ett stooort stall me en massa hästar i flera olika raser och färger och så skall jag haen liten kanin uppfödning Teddy dvv och en stor villa och så skall jag ha en liten uppfödning av Perser eller Skogs katter <3
och så skall jag jobba som ridinstruktör eller något sådant ^^
orkar inte fottsätta :P

jag ska bo i ett stort hus på landet men ända lagom nära stan, ha många djur som hästar, kaniner, och HUNDAR!! :D ska ha iaf. en mops ;D
jag sak jobba som veterinär o gärna ha en egen klinik (eller vad det nu heter) eller iallafall jobba med djur, på ette eller annat sätt. jag ksa ha man o barn :) helst 2 st ;) (barn då asså!! :P räcker med 1 man ;D haha!) jag ska också ha körkort o bil :) ska skaffa körkort direkt när ja fyller 16 :D
#30 Körkort kan du ta först när du fyllt 18, däremot kan du börja övningsköra när du fyllt 16. Fast då måste man ordna papper och så. x)

Flyttar nog upp till farmors gård i Kiruna efter gymnasiet. Trodde jag & Marcus skulle vara tillsammans fortfarande, men det är vi icke. Har alltid trott att det skulle vara vi föralltid .. typ ^^
Tar med mig Saga & Chivas och kaninerna. Kanske Rasmus också då ;) Försöka få jobb som kock på någon trevlig restaurang kanske!