Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 344 ggr
Jennie104
0

VArför?!

Varför kan föreldrar inte förstå ibland hur mycket man vill ha ett till husdjur och förstå att man kan ta ansvar! Detta är såå jobbigt! Ibland längtar jag verkligen till jag blir 16-18 år för då kan jag flyttta och ha hur många kaniner som helst. Men kan dom inte föstå

Så ville bah skriva av mej lite..

myriis
0

Jadu, det har nog dem flesta undrat minst en gång.. ;p

Naaathaaa
0

Dem kanske är rädda för att man kanske tröttnar, inte vet jag =) Har aldrig haft det besväret

Flippa
0

Det kan man ju fråga sig ;)

[Zorro_93]
0

Det har jag undra 1000 ggr, men min mamma har faktiskt rätt jag har fatta att jag orkar inte ha mer djur och att jag värkligen inte har tid om man har mindre djur desto mera sälskap får dom :D

jees94
0

Tjatade på mamma efter en till kanin , och hon ville inte.. hon tyckte det räckte med en kanin!!  Men sen när jag visade en bild på myran och sa att hon skulle få en kull, då kunde hon inte låta bli ! =)<3

twinnie
0

Jag tror att det handlar mycket om ansvar. De flesta föräldrar tror inte att man kan klara av fler än ett djur samtidigt som man går i skolan. Det gäller alltså att visa att man klarar av att ha en kanin till att börja med. Sen kan man hjälpa till hemma och tjata lite emellanåt.

Mamma sa verkligen NEJ till fler kaniner förut, men ju mer ansvar jag tog, desto mer vek hon sig för en till kanin. Nu säger hon att jag själv får bestämma hur många kaniner jag orkar med. Det enda som oroar henne är hur de ska få plats och hur jag ska ha råd.

Så jag skulle säga att det är BRA när föräldrar bryr sig, när de säger ifrån. De vill bara ens bästa, ingen snack om saken.

#5 Awww! :D Är så glad att du ska ta en unge :D <3

jees94
0

#6  :) :) :)   Kan dem inte komma nu??? ;P<3

Jennie104
0

Mamma måste lita på meej ..

[Zoie]
0

Det kan man ju undra ;)