OT - GRATTIS TOKIO!!!!
Ska bara informera om att jag sitter och hoppar och är helt jäkla vild :D. Tokio Hotel har vunnit sitt FÖRSTA pris ikväll och fler lär det bli! GRATTIS!!!
Bill var så söt när han pratade Engelska :).
GRATTIS!
Varning KIFare.. MEn jag och Myriis kanske liksom lånar KIF inatt och firar.. 
Nu måste jag dra! KRRAAAM
HEJJA TH!!!!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ehrrm .. Grattis? x)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
hahaha det låter väl kul xD :P

Grattis. :)
Nu hejjar vi vidare ;) Dom ska ju vinna allt de är nominerade till!
Dom kramade typ miljoner människor.. Så söta :'D
Nä måste ner (igen) Längtar tills de vinner sitt nästa pris och uppträder.. (blir nog Moonson :D)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Vad roligt :D Heja Heja!
Skulle hemskt gärna vilja se Emmy nu x)

#5: HAHA, samma ^^
www.frihetenskaniner.se

#5: Haha,jag med. ;)
Neeeej :(
Jag hoppar runt hela huset i pauserna! xD SKIT UNDERBART!
Fast å andra sider (ursäkta spriket) JÄVLA LINKING PARK!!! Vinna över mitt Tokio Hotel :'(. Ysch..
Deras uppträdande var underbart det vällde ner vatten på dem. Bills hår hängde mera ner en upp efter det :P. Så jäkla söt :.D
ICH LIEBE DICH FÜR IMMER!!!!!!! Tokio Hotel är 99,9% Av mitt liv!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jaja.. grattis dårå ;)

^^
www.frihetenskaniner.se
haha
Nu väntar jag på att se deras live igen :D Wee. Så ägande :) (L)
Ska filma det på mobben :P. Det får göra sällskap med de andra TH Bilderna
.
Då har jag något att se på sedan :P. Måste kila.. (igen) :D koming suun! Seu
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#13: Hehe ^^
www.frihetenskaniner.se
Du skulle sett mig x) Jag hade typ värsta damp och ringde folk och smsade och ja, gud vet fan vad . Bill var fan tårögd.. Aww <33

#15: HAHA, så galen du är ^^
www.frihetenskaniner.se
#16: Allt för Th.. ;)
#15; JA!!!! HAn var så jäkla gullig då!
Jag är helt skakis! Jag fick typ lyckodamp när dom vann xD. (dvs. Skrek och började hoppa
) Skakat sedan dess xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Gustav verkade inte fatta vad han skulle göra när de skulle upp på sen :P. Tom fick ju typ leda honom xD Och Bill bara sprang och kramade alla :'). Nalle Björen. Billou, B-Key, Billy Sa alla miljarder smeknamn :D
ÄLSKA TH!!!!!!
Så jäkla coolt när det bara vräkte ner vatten! Bill är ju supersöt hur han en har håret. Men så där rufsfluffig var jätte gulligt! (TACK VATTNET! :'D)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag ska fan personligen åka och spöa upp töntarna som buade precis innan deras live uppträdande. (Nu tänkte jag svära lite men det kmr säkert raderas p.g.a för ovårdat språk, lol xd)
Men seriöst, GAAH. Jag ska döda dem
Jävla *piip* ungar .
#20; Håller med! Hur fasiken kan man bua (?) åt Tokio HOTEL!?
Dom är ju världens underbaraste band och personer i hela världen! Fast å andra sidan fick dom typ mest jubel av alla ;) Mohahahaha…
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#21: Ja, ellerhur x) Mina kompisar som är Th-freak och var där övervägde att söka upp dem och slå dem, lol x)
a, dem fick mest jubel! ;D Synd bara att dem inte vann Band 2007, skulle vilja se Bills min ;)
#5 - #7: Haha, jag såg helt normal ut (A) Om man bortser från lite skrik och typ världens flin och så.. Och några föräldrar som trodde att jag typ höll på att dö för att jag skrek så högt x) Och sen typ ett samtal till mina kompisar där jag skerk "FAAAN, TOKIO HOTEL VAAAAANN! OH MY FUCKING FREAKING DAMN GOOOD! AAAAH!" Och smsbombning till några pers.. Och lite typ "AAAH, BILL ÄR SÅ SÖÖT, GAAH, JAG DÖÖR!" Och lite sånt.. :P
Men annars var jag helt normal (:
gud ni har ju helt gaaaalna i skallen XD
#23; Vi är typ tvillingar :D Jag regarade precis so du :O. Bortsätt från att jag inte har TH freak kompisar.. :P
Hade dom vunnit Band 2007 så hade det typ blivit så här:
Bill: Ooh My gooood, "Svimmar"
Tom: This is Amazing! "Börjar Gråta"
Georg: "Får mikrofonen" (ovanligt), Öhh, Thank jo for voting, i lav ju.
Gustav: Bill dajd! :O Waj ar evryone staring at mi? :S "Förvirrad" Is'nt the Kaulitz-Twin suposed to be the cool and taff ones? hmm.
(Visst stavar jag snyggt ;) xD)
Nej skojjar bara.. Men Bill hade nog inte hållt sig för tårarna längre då.. Han är så jäkla söt! LOVE HIM!!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Wee, Nu tycker jag det är dags att nån skriver något :P Annars skriver jag xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#23 Höhöö, jao x)
#24; Njaej då..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag har inget att göra just nu förutom att vänta så jag kunde inte undgå att vara inne på KIF lite.. :P
Jag har bara lyckats hitta en bild från kvällen som jag laddat upp på Bdb (http://myself-and-I.bilddagboken.se) dock ligger den på 2 november, för jag tog fel ;P Men iaf, någon som vet vart man kan hitta fler?
Har hunnit titta på reprisen typ 10000 ggr nu. (Inspelat vettni) Aaah, Bill <33 ;D
håller med, bill var sööt när han pratade engelska! jag och min kusin skrek när dom vann! synd bara att dom inte vann pris för best Band osså :( !!!
#30': Jo, det var synd. Men Linkin Park är ju stort och väldigt bra, så jag är inte direkt besviken ;)
#31, jag tkr att Linking Park e jättedåliga! Men alla har olika smak…!! :)
#32: Japp, alla har olika smak ;)
ehhm.. grattis ? :)
Grattis eller vad jag ska säga ?

#15: Haha. :P

Grattis Th : ) I looove th x'd
#36: x) Jag e fan besatt av Th typ, lol x)
Mitt liv består av Tokio Hotel :D Finns det ens något bättre?
Ni ska se mina böcker i skolan
. Dom är bara "lite" ner kladde med Toio Hotel, TH och Symbolen. Hehi.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
HAhaahaha xD Vad ni är rolig ;)
Måste säga att dom gjorde ett jäkla coolt framträdanden ändå. Även om jag inte tyckte sångarens röst höll för o sjunga live, iaf inte just då.. Men det var snyggt med det blåa o allt vatten :)
Emmy! Vill du se min mapp som hetr Älskling???!!! (Ca. miljarder bilder på underbara Billou! :'D)
Jag älskar hans engelska! Har du sett klicket när dom åker till Moskow?
Bill: Ooh my gooood, Snow is falling, All aorund me, Children Playiiing!
Han är så söt :D
oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh
Värstaste bästaste ideen! ju!
Vi kan ha en Tokio Hotel träff! :D. Alla som älskar TH kan ju komma! Och sedan spelas Tokio Låter hela tiden och frågesport och kolla på filmer och bilder och prata och dans och lyssa och lyssa och skrika och ja allt! ;D Och sedan sova över! Fatta var roligt! Och så kan man baka bullar och forma dem som TH- Märket! :D (Även om bullar smakar skit)
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D
En stycken fråga:
Är det normalt att lyssna på ett band ständigt? Att tänka på dem ständigt? Klottra ner allt man kan (inklusive sig själv) med typ saker som har med bandet att göra? Eller typ fira emd dem (när de vunnit priser) fast man inte är i närheten av dem?
Fast jag är nog inte ett sånt där vanligt FAN, Jag skriker och gråter inte när jag ser dem. Jag känner bara en sån stark kärlek inom mig, så det gör så extremt ont Jag kan inte prata. Jag är nog det mera tystlåtna.. Men älskar dom mer en något annat i hela världen..
Jädrans vilket långt inlägg xD Jag tror fåt en hejdundrarens skrivkramp.. (INTE! XD)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

grattis;)
#43; Har du inte grattat ännu :O Nåja.. Bättre sent en aldrig :=P (xD)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#41: Håller med, blev lite besviken på Bills röst faktiskt ;P Men han har ju haft luftrörskatarr nyligen och han verkade ha problem med öronsnäckorna såg det ut som (?) Sen i slutet kan man ju skylla på att det inte är så lätt att sjunga när man nästan blir dränkt av vatten xD Men coolt som fan vare!
#42: Haha, THF har fanträffar ibland (A) Imorron är det TH halloween träff på plattan, vet inte om jag hinner men iaf. Join us ^^
Om det inte är normalt att lyssna på TH 24/7 så ärju inte jag normal o_o Och det är omöjligt, för jag är världens normalaste *host* 
#45; Ja stackarn.. Man jag tyckte hans röst var underbar varjefall! :'D. Han fick ju peta till öronsnäckorna några gånger.. Jag älskade verkligen hans hår när det stod sådär upp-Ner :P. OCh Gustav då. Varje gång han slog med pinnarna mot trumman så bara skvätta vattnet x'D.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Mst bara tjata lite om THs nya låt också x) 1000 meere, herregud <333 ÄLSKA!"
Jag älskar den, och refrängen, han sjunger "Wir müssen nur noch 1000 meere wiet" så vackert .
Sry för ev. felstavningar i det tyska, men jag kan inte ens tyska ^^
#46: Jaa, det var fan nicfe (A) Jag astt och åpratade med min kompis i telefon samtidigt, hon är lika TH-freak som jag, och så typ båda samtidigt "OH MY FUCKING GOD! VATTEEEN!" xD
#47; Jag älskar den låten <3
#48; Jag satt bara och gapade. Och sa för mig själv: Åh herre gud, Oh my good, och jädlar hjärnspake. (Fråga mig inte vad det sista betyder..)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

hehe då får man väll säga grattis:P??
#51; Det kan du ge dig på :D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

50# BÄÄÄÄÄÄST!
jag såg det:) Det var roligt att höra han prata;) Lite brytning kanske….;P
#54: Det menar du inte? :P Mina killkompisar började gapskratta när Bill öppnade munnen, jag fick damp (A)
Sååg det ^^
Kan bara säga att han har typ världens snyggaste hår, speciellt när han blev blöt, ujuj vad snygg ;D
- Mvh Emma

#38: Jag har förstått det! xP
Ni är ju inte lite galna ;P
Han lät ju så jäkla söt när han pratade! Synd inte dom andra pratade också.. (a)
Men men.. Man kan inte få allt här i världen! xD. Fast å andra sidan kanske Bill hade pratat mindre då :O Och det hade vart katastofalt! :O
Jag älskar Tokio Hotel. (Med älskar menar jag besattkär typ..)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#59: Men det var ju fan askul när Tom bara gick fram och tog priset x) Jag tyckte det såg asroligt ut (A)
#60; Haha ja! x'D. Såg ut som han tänkte: MITT PRIS! JAG TAR DET! Haha han är ju också så söt :P
Har du tänk på att Bill och Tom ser PRECIS EXAKT lika dana ut! (Bortsätt från hår och kläder) Dom är helt identiska!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Grattis till killarna igen! De uppnår ju en liten dröm 27/11, då de spelar i Tokyo :D.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#61: Jo såklart (A)

#44 hihih:P
Finns det något som INTE är bra med Tokio Hotel? hmm. Nej :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Tycker inte om Tokio Hotel ! Men gillar låten Monsoon ^^
Nej.. De har vunnit massor med priser förut.. Har sett både filmer och bilder då de vunnit pris. Det var deras första pris den kvällen :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Varför blev du " helt jäkla vild " S: det är väl ändå inte du som vunnit ngt? Okej om man tycker att dom är bra…men va speeelar de för roll va dom vinner osv? ;b
Ni borde skaffa TokioHotel.ifokus. Känns som att typ varannat inlägg handlar om dom juu :b
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#69; För jag älskar dom och deras musik! Eftersom de tar upp en stor del utav mitt liv. Och jag blir glad när jag ser andra människor glada. Och jag satt ju spänd som en synål och väntade på resultatet ;)
Och ett TokioHotel.ifokus.se skulle inte sitta helt fel :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#69:Duh, det finns folk som är helt beroende av band? ;P Jag skulle fanimej ta självmord för Th o_O
Men jag håller med, det finns ärligt talat liiite många th trådar.. ;P
Starta ni ett Th.ifokus :)
#71; Håller med :P. Jag skulle kunna sjunge låten Spring Nicht (Don't Jump) Till Tokio Hotel :P. Jag skulle hoppa för dem xD (Sista orden i låten). Utan att ens tveka..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
TOKIO HOTEL <3 (Puttar bara upp lite
)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com