Kanin köpes
Som vissa vet letar jag efter en liten kanin just nu.
Vad söker är en liten hona. Den ska vara fluffig :P Dvs. Lejonhuvad, Teddydvv, Teddylöwen osv. Är det godkändras dvs. Lejonhuvad tex. Siter inte stamtavla helt fel heller. Men Härstamningsbevis funkar utmärkt också :). Kaninen ska helst vara unge då jag vill vara med under uppväxten och lära känna den redan från början. Men det är inget krav.. Den ska dock ej vara över ett år.
Kaninen kommer användas till, Hoppning, kel och eventuel Avel.
Kaninen bör finnas i närheten utav Södermanland.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag vet tyvärr ingen uppfödare. Men jag önskar dig lycka till i letandet.
#1; Tack :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
*putt*
Nu söker jag även en Rex :). Gärna hona. :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Den här hemsidan tror jag :) www.teddyvadur.se

](http://www.zickans.piczo.com "www.zickans.piczo.com")
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Tror det finns en del annonser på forumet på kanin-net.nu

www.tussilagonskaningard.se.nu, får en kull om några tim, Bella håller på och fixar för födandet just nu :) Transport ordnar sig alltid =)
#7 Åh så sugen jag blir på ett fluff när jag kollar på din sida ! Ursöta kaniner!:)

#8 Nej vad kul att du tycker det! :) Man blir så glad när man får höra att folk tycker så =) Har du svängarna förbi här någon gång är det ju bara att slå en signal, om än bara för att hälsa på ;)
#9 Hihih ;) Vem vill inte ha en liten fluffboll? (a) Ja, om jag skulle ha det kommer jag;D Men det är inte så ofta jag är i sthlm (bor i småland), och när jag väl är där är jag där för att göra något (senast var väl ngn musikal..) och då hinner man inte åka och hälsa på någon hur mkt man än vill för att man har resten av familjen i bilen xD

Blir också sugen på en kanin av dig trasdocka men såg att det var väldigt många på kö på just den här kullen så får väl se om jag kanske ska ställa mig i kö till någon av dina andra :)

#10 Jag förstår :) Men får du tid någon gång så har du ju mitt nr på hemsidan ;)

#11 Ja just den här kullen är det många som står på kö på :) Men sen har du ju Nalas kull som är om några mån bara och lev i april där Huldas ägare ( <3 ) ska ha en liten sötboll från =) Och sedan kommer snövit ha en som är lev i maj så i vår blir det lite babyboom så att det inte blir några ungar över är det inte direkt stor riskt till ;) Men superkul att du är intresserad iaf! :D
#12 Självklart! :)

www.freewebs.com/glimraskaniner - min sida :)
www.freewebs.com/lyktans - underbara kaniner med sjukt härligt lynne!
Också är det ju Tussilagons, som redan finns länkad. De är de uppfödare jag kan rekomendera :D
Trasdocka; Det var ju väldigt många på kö i kullen redan.. :P. Men om det råkar bli en hona över är jag ev. intresserad ;).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Twinnie; Jag vill väldigt gärna ha en utav dig! <3 Men jag vet inte om jag orkar vänta.. xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#17 Haha, ja .. Det kan vara svårt att vänta. Det är upp till dig att avgöra om det kanske är värt väntan? (A)
#18; Klart det är värt det :P. Men endå.. ;). Fast om jag nu inte köper en utav Pippi Adolfs uppfödnings grejset. Så är jag nog intresserad :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#19 Hehe, ;) Det är bara att höra av dig! :)
#20; Haha.. Eller.. Så övertalar jag mamma att köpa 2 fluffboller. Eller en Rex nu och en fluffboll av dig :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#21 Haha, japp, så kan du ju också göra ;)
#22; Men det kan bli problem.. :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com