Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 723 ggr
Boogie
0

HJÄLP!!!

Hej , min kanin hona är dräktig och är på sista veckan och hon vill inte äta något längre och jag börjar bli orolig för henne hon äter lite men inte alls mycket.             Jag undrar om jag kan hjälpa henne eller om hon är på verkad av dräktigheten?           Är detta vanligt? Jag menar hon har varigt dräktig förut och då har det varit tvärt om då har hon velat äta mer än vanligt! Kan hon kanske ha gott tom? Hon är väldigt svullen om magen som om hon var dräktig. Om ni vet vad jag kan göra så snälla skriv svar!

Trebit
3

Om du upplever att din kanin inte äter som den ska och mår dåligt så måste du alltid kontakta veterinär! Är du minderårig så be om hjälp från dina föräldrar.

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Boogie
0

Tack, men hon mår inte dåligt hon bara inte äter lika mycket.🤔

Trebit
2

#2 Med en titel i caps med många utropstecken får du det att låta ganska akut. Tänk på att skriva en mer beskrivande titel nästa gång. Att en kanin inte äter lika mycket som den brukar kan vara pga sjukdom. Är det att den väjer bort viss mat? Eller äter den bara mindre? Jag har ingen erfarenhet av dräktiga honor men kaniner som ändrar sitt ätande bör man ha noga uppsikt över.

Kaninerna Benjie och Luna

Tumblr - ☆ - Instagram

Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

tinybus
0

Vilken dag är hon på?

Kaninenochjag
0

Inezz?

tiger tok
2

Att hon inte äter är ju inte ett bra tecken?! Kontakta veterinären!

Boogie
0

förlåt att jag ut tryckte mig fel men det har inte hänt något sådant här förut så jag visste inte hur jag skulle reagera.😕

hon är nu på dag 19

ska kontakta veterinär.

Boogie
0

RIP…🌺

Min kanin fick bakterier i livmodern tror vi och har tuvär avlidit .😭😕

Hon gick inte att redda.🌺

Jag älskade henne så mycket detta är så orättvist💔

[EM L]
0

#8 🌺Vila i Frid🌺

1 miljon styrkekramar från mig och Mira❤️🤗