Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 421 ggr
aliciia
0

OT - Medarbetare

Jag skulle vilja veta hur man blir Medarbetare eller vad man gör åså .. det skulle vilja kul att vara det här ^^

Hoppas att någon kan svara

Jennie104
0

jag med

ciss
0

Jag är Medarbetare här på kanin.ifokus.

Man kan liksom inte säga "hej jag vill bli medarbetare" och så blir man det. Tina (sajtvärden) mailade mig & så pratade vi lite, sedan frågade hon helt enkelt om jag ville bli Medarbetare.

Jag tar bort dubbelskick, skriver artiklar, låser trådar, säger ifrån om det börjar gå lite hett till & lite annat smått och gott.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Prizma_o_Kristall
0

Det är sajtvärden som bestämmer medarbetare:) Då skickar han eller hon ett pm till den person den skulle tänka sig ha som medarbetare… Eller skapa en tråd eller nåt där man kan anmäla intresse:)

myriis
0

Det är sajtvärden (Tina_A) som väljer Medarbetare. Jag gissar på att hon går efter kunskap, hur aktiv man är och hur hjälpsam man är. På en del ifokus-sidor har dem åldersgräns på 15 år, men inte på kif då två av medarbetetarna är yngre än så.

Personligen tror jag inte det behövs fler Medarbetare ett tag framför, men Tina har sagt att man kan mejla henne ifall man är intresserad..

myriis
0

Sen tar ju Tina imot tips? också (A) Jag har t.ex tipsat om en del personer här på KIF (:

Feliciaa
0

Öhm .. Betyder pm Mejl?

aliciia
0

jupp

ciss
0

#6: Privat meddelande = PM.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Jennie104
0

6<# Pm = Privat mail

aliciia
0

#5 vilka har du sagt då. tar inte illa upp om du inte vil säga eller dyl

myriis
0

#10: Nicht, jag vill nog inte säga tror jag :) Dem som jag tipsat om har redan fått veta det ;)

aliciia
0

okej. ;P

KajsaM
0

Ja, precis som alla har sakt så kan man inte bara bara säga hejhej jag vill vara Medarbetare. Dock kan man maila Tina_A om intresse.

Jag är också Medarbetare på kif :)