OT- Läskigt att veta
Ja vill bara skriva av mej lite.. detta är något som jag lever med varje dag och tror ska hända hela tiden.
Det var en dag i Mars som jag var på dagis (var 5 år) Brosan i skolan och mamma på jobbet allt var som vanligt för mej och Brosan. Fast hos Mamma som jag nu ska berätta om:
Mamma satt i kassan som vanligt, plötsligt stannade en bil utanför posten där mamma jobbade. Två personer med rånar luvor sprang in på posten och 2 på banken samtidigt som en med en jag tror det var en ak-47 står ute och vaktar bilen. de som springer in på posten ska jag nu komma till:
De bröt upp dörren med kofot och sa: Where is the Mony? Mamma visa dom skräck slaget in till kasavalvet där de butta omkull mamma och föste in pengar i en säck. Sen märkte dom att det var för lite pengar! Så de gick fram till mamma och gav henne en Örfil! och visa ut henne medans han sa: Stå stilla där annars skjuter vi! sen gick han in till kassavalvet igen mamma och hennes jobbar kompis sprang in i blomsteraffären och ringer polis. Sedan får jag och min brosa veta
Ush det är läskigt! Varje kväll tror jag att en rånare ska komma in och döda mej ..

Usch vad hemskt.. Alltid tråkigt när något sånt händer.. :'(

Vilken händelse! Gud vad hemskt.. ):
Obehagligt..

Usch! Sa dom: Where is the Mony? Även om jag fattar så stavas det:
Where is the Money?

Men nej va hemskt ju! :O

Läskigt! :/
Usch vad läskigt! Tror dock du redan berättat om det här, elr?

#7 Tror också de, elr nä, det fanns en länk till en tidningsartikel en gång =P

Nej :o? såfall har jag glömt 

Du länkade nån tidningsartikel typ.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jo, du startade en sån här tråd förut.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
läskigt :S

Usch.
JÄVLAR! :O