någon
OM Jappo får kaninungar kan någon tänka sej att ta en kaninunge då? jag måste veta inan jag bestämer ( om vi tex får 10 köpare) eller nått sånt
Någon ?

Menar du att vi ska skriva upp oss om vi vill ha en kaninunge?
Då vill man nog först och främst veta vem hon isåfall skulle paras med och sådär, om hon är bra på att hoppa eller bara är kelkanin å så.
Har hon stamtavla eller härstamningsbevis?

Japp.

Oj svarade 1 xP

2# Tyvärr så har hon inte stamtavla eller härstamningsbevis. Och vi Vet inte om vi ska para henne än så… vi har ju inte hittat någon hane.

Varför ska ni då para henne ?
Men ska inte para en kanin hona om dom inte ha stam eller härstamtavla. Så para henne INTE! Hur gammal är hon förässten.?

Asså det är inte än men nu är hon 3 månader ,,
Om ni inte vet om bettfel eller sjukdomar längre bak i hennes stam så är det nog ingen bra idé om ni parar, ni vet ju inte om ungarna ärver eventuella fel eller så. :)
#9 Du har rätt!
TYcker du inte ska para henne

Asså det skulle INTE vara nått fel på hennes släkt . hon är helt frisk
#11 Hur vet du det ? Hon kan ju ha fåt någon "sjukdom" nu när hon har varit hos dig!
#11 Är du Helt säker på det så ska det väl inte vara något problem ^^ Men planera allt innan hon paras isåfall :)
Lycka till, jag är tyvärr inte intresserad.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Är hon bara 3 månader dessutom..? Jag avråder dig iaf.

Är inte intresserad.

Tyvärr Smulan ska få satt.. Men lycka till i letandet! (:
Lycka till. Är tyvärr inte intresserad.
Vet du att Jappo är en hona nu då?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#20 Undrar samma..
Inte intresserad.
Asså nu tycker jag att ni är lite "taskiga/hårda"
hon vet väl inte att man inte ska para kaniner utan stam och så.
jag avråder dig att inte ta en kull på henne, för hennes och de eventuellt kommande ungarna.

Oj. Förlåt i såfall om jag har låtit elak på något sätt. Men jag tycker som dom andra att du inte ska ta en kull på henne, för hennes eget bästa.

Jag får för tillfället bara ha en kanin, har inte plats för flera o.O
Men lycka till om ni nu ska para Jappo :)

Hon frågar efter dom intresserade och inte efter dom som inte är det..

Håller med dom andra, och det säger vi till alla. Kull ska man bara ta om man vet att kaninerna inte bär på några defekter och dyl.
Jag är inte intressead.