Färger.
Har hört vissa säga att sin kanin är en speciell färg men jag har aldrig hört talas om den färgen och jag tror inte de är riktiga.. Fast jag vet inte riktigt… det kanske finns en sån färg ;) vad tror ni om
Dessa färger: Creme (de jag sett har sett ut som viltgul), röd/svart japantecknad (har sett ut som gul/svart japantecknad), Creme siames (såg ut som typ blå eller brun sobel siames), havanna/aprikos japantecknad (såg ut som gul/svart japantecknad) och aprikos.
Vill såklart inte mena detta som ett elakt inlägg om det är någon som kallar sin kanin den färgen.. jag ville bara veta om den fägren finns :)
putt
Nej, det finns inga färger som heter så.

Har också sett detta.. Rent påhitt ;P Fast Röd/svart japantecknad är en rödförstärkt gul/svart japanteckning vad jag har läst.

Hahaha xD Vet tom en uppfödare nere i skåne som brukar hitta på lite egna färger o raser xD Inga namn nämnda, men tycker verkligen det är fel då folk tror på henne och på så sätt är säkra på att de har en ny sorts speciell ras O.O

#5: Haha, vad skumt! Kan du inte säga någon "ras" eller "färg"? Lite småkul sådär, fast det är ju knappast schysst!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#6 Haha, det är askul för mig o mina polare att sitta o läsa, men dock inte lika kul när man tänker på folk som verkligen tror på det hon skriver. Visst att vi folk som kan kaniner kan säga sådant emellan oss, men man kan absolut inte skriva det så att folk som inte vet bättre ser det. Vet inte om jag ska nämna något, det blir allt för självklart, men jag tror det är flera som vet vem jag snackar om :)

#5 - hmm, jag tror jag vet vem du menar. x)
riktigt skumt jue! xD
#7 då är det säkert samma person som jag tänker på xD
tänkte väl att det inte kunde finnas såna färger xD