OT - Hur hittade du hit?
Ja, som rubriken lyder. Hur hittade du till kanin.ifokus? Kanske genom kompisar eller någon annan internetsida? :)
_Vet inte om det redan finns en liknande tråd men hittade ingen, vet inte heller om det ska vara OT framför x)
_
Sökte på kanin på google :)

Jag var inne på stallet.se och så gick jag in på Eazyys kanin Disa där och då såg jag att det stod "kanin.ifokus.se" på hennes presentation :)
Blev först medlem på Foto. Sen kom jag hit.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag letade info om kaninavel och så dök Kif upp ^^

Det var ciss som tipsade mig om den hära underbara kaninhemsidan:)

Det var min kompis Zorro_93 som föreslog KIF. :)
Sökte efter info på google om kaninavel och då hamnade jag här.
super att det var hit jag kom! :P
blev medlem på marsvin först.. men ja det tog inte länge tills jag kom hit ^^

Och jag kan även tillägga att jag är väldigt tacksam för att Zorro_93 visade mig den här hemsidan. :) <3
Då hade jag inte haft Liam.

Jennie104 berättade för mej om sidan x)
www.hästfotogrfering.ifokus.se typ :P och sedan hittade hit, raderade min gammla inloggnin´g och startade denna :P
#9 hihihI!
jag sökte på kanin på google:)
Jag var med Ellen_95 och Sotis en dag, och då satt vi vid datorn.
Och då var dom inne här på KIF, och då tipsade dom mej, och då skaffade jag det :) Från början fattade jag nästan ingenting om hur man skulle göra, men nu är det den bästa hemsidan som finns :)
Gjorde en sån här tråd för längesen men det var bra att du gjorde en ny. :)
Jag googlade på kanin. (:

Googlade om någoting om kanin så kom KIF upp :)

en kompis tipsade ^^

#15 Visste att jag hade sett en sådan här tråd förut men sen hittade jag den inte x)
Jag va inne på www.ssforum.2u.se där jag såg att Anna Attlid tipsade om www.hastfoto.ifokus.se sen tittade jag på andra sidor och då hittade jag KIF, och eftersom jag nyss hade fått Leona så fick jag jätte mkt info och så :D Nu är jag nästan bara inne på KIF O_o <3

Sökte på Kanin :d
Sökte på Googel ^^ Sen sa jag det till Carro. Men först vågade jag inte bli medlem xD Men sen blev jag och Carro (Soten) medlemma ^^
hittade kif genom hamster.ifokus
- Mvh Emma

Googlade på kanin :-)
googlade då jag köpte kanin i februari och blev fast här :P
hittade kanin.ifokus genom att Lippo sa det till mig :D
Jag var medlem på Zoonen.com och så sökte jag på kanin forum och då dök det upp :)
googlade fram
Ciss visade sidan och jag blev sedan medlem:) Gillar stället jättemycket och tillbringar flera timmar här nu:) KIF<333

Jag & Jeka (Flippa) sökte efter Kaninhoppning på Google på kom KIF fram <33