Usch! :'(
Pappa och mamma kom precis hem från vårt landställe och hade en riktigt hemsk nyhet!
Moses ligger, som ni kanske vet, begravd på vårt landställe. Jag, mamma och pappa har kämpat jättemycket med den graven. Pappa grävde en jättedjupgrop och la stenplattor längst i botten, på sidorna och över själva "kistan" för att inget djur ska kuna gräva sig in. Sen la han jord över förstås. Jag och mamma har sått gräs på jorden för att det ska se lite finare ut och jag har gjort en jättefin sten där jag skrivit med guldpenna och så.. Vi har även satt dit en jättesöt lykta som hänger över graven. Till sist även en liten blå kruka med liljor i.
Och idag när de kom upp till landet hade någon förstört allt! :'( Man såg först fotpår runt om (i snön) och sen hade någon sparkat upp massor med jord. Lyktan var trasig och krukan "sönderslagen". Pappa var tvungen att gräva upp kistan för att vara säker på att den var kvar, och det var den, som tur var.
Vad är det för hemsk människa som gör något sånt här!!!?? :'(
Fy fan vad elakt gjort! >:@
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Usch! Hemska människor!!

Men gud vilka elaka människor det finns!

JÄVLA IDIOTER! Fyfaan, va hemskt! Usch, har dom inte nån skam i kroppen, de som gjort det! Nää, fy! >:''(
fy fan vad taskigt!
- Mvh Emma
Vad hemskt! =(

Asså IDIOTER!! Stackars dig, som hade gjort så fint:( Fy vad taskigt!!

Ja, det är helt sanslöst :( Måste upp dit nästa helg och ordna upp allting igen..
OH MY FUCKING JESUS!
JävlaStördaPsykopaterSomJagSkaHalshugga >.<
Amen fy fan så respektlösa människor det finns! Vad får man ut av att förstöra en grav ? Död åt såna människor alltså..
Fan vad taskigt och förstöra :@ varför ska dom förstöra andras saker ? dom kan väl förstöra sina egna saker isåfall!

Jävla idioter >.< Fy fan vad taskigt!

Usch SÅ TASKIGT du/ni som hade gjort de fiint Usch ÅÅÅÅ JAG BLIR SÅ ARG :@
Fy faaaan :O :'(
#9 Jag hjälper dig!!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
gud så taskigt! och så jä*** onödigt! >.<

Det var det värsta! Undrar vilken idiot som gjort det?
Stackars er,, förstår det måste kännas hemskt :(
Tröstkramar!! //Carro

Jag tycker verkligen synd om er som hjälpts åt att göra så fint,det är fruktansvärt vad visa kan göra,men tyvärr finns det för många såna människor!Jag har själv varit med om samma sak och jag vet och vill så många gånger ta mej ut till mina råttor grav,men vet ej om jag vågar efter vad jag såg någon hade gjort mot graven.Är så rädd för vad jag kommer att få se igen.
*Massa tröst kramar*

Det är ju riktigt hemskt. Asså, vem gör sånt här? Dom måste ha allvarliga problem iaf. 100 rosor till dig och Moses för att folk gjorde så mot er. :'(

ucsh hur kan man göra så??

Näe vad taskigt!! :/ >.<
Tur att kistan var kvar i alla fall!
Usch fyfan! Vad fan gör så här?! Kan dom inte respektera andras egendomar eller? JÄVLA MÄNNISKOR!!!!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
USCH VILKA MÄNNISKOR !!

Ursäkta om jag är lite seg men vem är Moses?? Är det ett djur eller en riktig människa ?? !!
#23; Moses var en kanin. Världens sötaste Moses :')..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
MEN ÅH! Va arg jag blir.
Så otroligt dumt, omoget å känslolöst.
Jag har lite lust att slå människor som gör sånthär :/ Gah!
Beklagar väldigt mkt iaf <3
Jag är stum :O Jag vet inte vad det finns för människor! 
Vilka jävla idioter! :@
#9 , 14 Jag ocksåå!!
HERREGUD! Att det finns såna människor, det är obegripligt! Hur kan de ens komma på tanken att göra något sådant? Har de inget bättre för sig eller VARFÖR gör de det? Är du osams med någon Matilda? Som kan ha gjort det alltså? Jag är verkligen ledsen. <3 Tur att de inte hade gjort något med kistan!

GUUD VILKA IDIOTER :<
:( Vilka idioter det finns! Fattar inte varför man kan göra nåt sånt?! :O >:(

Hur har man hjärtat till de? Det är hemskt :O

Fy vad elakt! >:( hur kan man göra så?!

Men herregud! Har ni erat landställe bland andra hus & så eller ligger det liksom enskilt?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
så jävla onödigt!!!! Hatar när människor bara gör skaer utan att tänka efter:(:( :@!!!!!!

fyfan vad omoget. :@
ohh, man blir så arg.
tycker jättesynd om dig matilda, kan förstå att ni har jobbat mycket på hans grav. att det finns folk som kan sjunka så lågt. ;/

usch, stackare.. Tråkigt =(
Har för mig att det även är olagligt.. Kan dock inte komma på vad paragrafen heter, men.. kan försöka kolla upp det. Någon gång då jag får tag i adressen till sidan. ^^

Nej så hemskt!! :(
fy på dom :(
Kan inte med ord beskriva HUR ARG JAG BLIR!
Hoppas ngn plundrar deras gravar när de dör!
Det bästa vore egentligen att ngn plundrade någon av deras döda anhörgas gravar, för då skulle de få veta hur det känns. Men det vore taskigt mot den döde, eftersom den är oskyldig. Så plundra den skyldiges istället.

Men HERREGUD!! Hur kan man göra så!!!!!!!!
Hemska människor!
Så taskiga!