Julkappar till kaniner?
_Brukar ni köpa någonting till din/a kanin/er i julklapp? Eller brukar ni göra någonting speciellt med dom? :) SkrivSkriv.
visste inte vilken kategori jag skulle välja. förlåt om det blev fel._

Själv så brukar jag bara köpa lite godis och sätta in en liten hemmagjord gran i buren. Eller ja, en pinne som jag hänger granris i. Jättemysigt. Det här året ska jag nog köpa godis, ny matskål och ett litet hus eller någonting mer till min lilla uzza. <3
Jag ska göra det :)
Ska nog köpa en leksak som plingar, en morotsupphängare (xD) och något mer ;D
Jag köper julklappar till mina djur :)
Jag brukar alltid köpa en ny skål eller liknande, annars är det mest sina hemmagjorda leksaker (by me^^) som mina älsklingar ser framimot. Äppelgröt inslaget i toarulle ^^
Ger inte mina kaniner juklappar.
Dock så brukar jag ge de lite mer havre.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
jag brukar köpa nya matskålar och vattenflaskor m.m till jul ^^
Vet inte riktigt ^^ Har ju fått henne på Sportlovet iår ^^
Fast hon fyller ju år 20december :D

Jaa, hon fyller ju år på julafton också så nåt ska hon väl få <3 Och extra god mat också såklart :)

Ger alltid julklappar till mina djur. Dom är ju inte bara som ett djur för mig, dom är ju familjemedlemmar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
(Dom har bara vart med om en jul)
Jag kommer alltid köpa en julklapp, och sedan får dom julmiddag :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Julbord! :D Och julklappar :)

Jag ger alltid alla mina djur julklappar

"Jul-mat" och julklappar :)
Men just nu kommer jag ha brist på pengar :S

#14 En sån gran har jag också till kaninerna! :D

Vad menar ni med "jul-mat"? Är det ngt speciellt ni ger dom då elr? :)
Ciss, jag håller med dig till 100%. Mina djur är inte djur. Det är mina barn ^^
#15 hehe :)
#16 typ lite mer mat och extra mycket olika sorters grönsaker och frukt

Okej :)
Jag brukar ge dom extra mkt godis och Motion och busa :)

Ja kommer ge Tindra i Julklapp : 1 hinder från libra 2 sjävlbyggda hinder 1 sitt låda / hus 1 Ny klosax 1 nytt koppel 1 ny sele Det va nog allt :D Haha , hon får en bortskämd jul ^^
Min kanin får jul klappar , men ja vet inte vad ja ska köpa i år :) troligen nåra kaninstänger , godis , leksak ellr nåt :)

#16 Frukt/grönsaker & gröt brukar mina få.
Vet inte riktigt ^^, Blir Leonas första jul! :D Men kanske några nya saker. Ny matskål eller liknande ska jag nog kunna skrapa ihop till henne :)

Jag brukar köpa lite olika saker;)

idag har köpt en leksak som pinglar till Zesam

#20 tänk om hon läser det här då :/ avslöjad ^^ jadu, bortkämd var det minsta man kunde säga.
#22 ursäkta om jag frågar men hur gör du gröten? :)
Alla mina djur får julklappar! Och somsagt.. De är inte djur det är familjemedlemmar. Jag är bla. Moster och mamma ;). Jag är nog syster också till nån.. haha..
Mina kaniner får gröt, med morot och äpllen i. (Deras favvo) Sedan får de knäckebrödstårta xD Och sedan efter maten kommer tomten (Jag med luva, men schh säg inget xD) med paket :P. Då blir dom glada xD haha.. Ni skulle sett Lollipop förra julen.. Hon fick paketet men fattade inte vad hon skulle göra hon såg så förtvliad ut.. Sen hjälpte jag ju henne och då blev hon ännu mer gladre utav innehållet :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hur gör ni gröten? :P Hur varm ska den vara? Kan man ge det fast hon aldrig har smakat det? Ursäkta om jag frågar. Men jag vill så gärna veta..
#28; Jag gör antingen med vanlig havregryn fast oftast med fullkorshavregryn. Du gör bara helt vanlig gröt i mokron. Sedan låter man den svalta och rör i bitarna i gröten :). Kaniner älskar det! Särskilt mina som bor ute. Ger det ofta på vintern så de får något varmt i magen.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Ja jag brukar ge mina djur Julklappar :)

Självklart, alla djur :)
Det här blir första julen jag har Frallan:) jag vet att jag ska köpa nånting men jag är inte säker på vad:) Kanske ett sele och koppel:)

Jag ska köpa bogsele och godisboll :D
Jag har faktiskt inte firat jul med Zoie nån gång än men jag har firat med min katt Tintin och då fick han massa god saker :) Fast Tintin är död nu .. :( Men när jag ska fira jul med Zoie då ska hon få massa mums att äta och kanske nån leksak eller nått liknande

Jag ska köpa nya saker till de, och ge de extra god mat. :)

Jag ska nog testa & ge Uzza gröt :) Men inte på julafton, tänk om hon inte gillar det ^^
Ska även köpa matskål, sitthylla & om jag får för mamma (det är hon som ska betala eftersom jag inte har kreditkort) så ska jag skicka efter en bogsele & ett längre koppel.