Kaninhona köpes
Hej! (jag äger inte kontot skriver på min kompis) söker kanin hona i Skåne trakterna. Gärna nära perstorps kommun:) vill att den ska helst kunna hoppa lite grann gärna bra. Ska helst vara van vid sele☺️ Har stort kaninintresse och har 1årig okastrerad hane och planerar avel☺️Lägger ner mck tid på kaninerna och tröttnar inte😉
Bonfires kaniner har honor/hona till salu. Du kan kontakta henne via hennes uppfödning på facebook. 🙂
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Tack så mycket tacksam för fler svar❤️☺️
Är det ett krav att kaninen ska finnas i skåne? Jag tänkte att man annars kan ta hjälp av transporthjälp. Jag har två hoppkaniner (honor) som båda är vana vid sele och har tävlingsvana. Dock bor jag utanför Stockholm :)
Har svårt att ta mig så långt😞 Lät annars perfekt😚 Tack för svaret❤️
Okej, jag förstår. Det finns ju annars människor som åker från Stockholm till Skåne som kan ta med sig djur på vägen :)
Vill se kaninen har det i sitt gamla hem och tycker det är lite långt även om nån annan kör blir det för krångligt☺️
Har två honor tillsalu, de är än så länge 3,5 månader gamla! Ska strax testa på att gå i sele :) Föräldrarna är hoppkaniner så tror inte de ska vara några som helst problem att hoppa med dessa! Bor inte i Skåne men tävlar aktivt i Skåne :)
// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner
Vill ha en som är minst ett år:)
Då rekommenderar jag verkligen Bonfires, mycket bra uppfödare och fina kaniner :)
// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner