OT - Julklappar
Det kan ju vara roligt att se vad ni andra köper i julklappar! Så här tänkte jag att man kan berätta vad man köpt till vem och gärna lägga ut en bild :)
tex:
Jag köpte en julgran till min mormor - Bild (bara exempel :P)
Intressant?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag har bara köpt en ljus.. Som luktar extremt starkt utav Mango, kostade bara 35kr så ja det råkade köpas. Vem som ska få det vet jag inte ännu :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Har köpt ett paket med ljus. Sånna här långa ljus. Dom är silvriga med typ glitter på. Mamma sa att hon ville ha dom när vi var i affären, så jag köpte dom sen :)
Jag har inte köpt ngt heller. Egentligen tänkte jag skippa julklappar iår, för jag får aldrig något kul >.< Sen kom jag på att pappa har "kontakter" i Tyskland, så det blir en TH önskelista (A) Jag har skrivit massa saker än sålänge, lol .. Får se om dem kmr med ngt nytt innan Jul smo ska skrivas upp.

Har inte börjat ännu. Typ i början av December brukar jag shoppa loss & ha typ hundra påsar med massa julklappar i, det är mysigt! :)
Ska köpa lite smågrejer snart ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag brukar börja i September
. Väldigt sen iår..
Jag måste börja ordentligt snart xD..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Har köpt hem massor av olika saker som ska bli julklappar, men har inte börjat ännu.
Exempel på saker som jag ska ge bort:
- Svarta fotoramar med plats för tre bilder
- Muggar som jag målar och dekorerar
- Små ljuskoppar i glas som jag målar och dekorerar
- Nyckelringar i form av hjärtan, går att sätta in foto eller liknande.
- Ett fotoalbum med plats för 160 bilder (Ska ge bort den till islandshästarnas ägare, ska fylla hela med bilder på hennes tre hästar.)
Det är lite saker som jag ska ge bort. x)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jag börjar typ i Augusti o.O Eller, förra året gjorde jag det. Men de mesta julklapparna inhandlas under Julmarknaden i Gamla Stan. Så himla mysigt att gå runt där. Mörkt, snön singlar ner, gatulyktorna är svagt tända och fullt med folk och massa stånd.

Jag har inte börjat julhandla än. ;)

Har inte börjat än ;) Nu börjar det bli bråttom. Och min mamma fyller om 4 dagar har inte köpt något till henne !

#7: Vad mysigt!
www.frihetenskaniner.se
#7; Gud så mysigt!
Jag funderar på att ge mamma och pappa endags vistelse på spa. xD Vad tror ni om det? Just att det är så himla dyrt. Eller nån resa till hotel för en natt eller något :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
jag vill åxå köpa något riktigs speciellt.. men jag kan inte komma på vad :P
Hm. Nån som ahr något tips? vad man kan köpa till en lägenhet? (Asså inte till lägenheten utan min bror som snart ska flytta ut ur huset och in i en lägenhet xD)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#13: Till en lägenhet .. HAHAHA ^^
www.frihetenskaniner.se
#14; Meh.. Inte till lägenheten :P haha
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag har inte köpt nåt än, vet inte riktigt vad alla vill ha… 
har inte köpt något än.. ingen aning vad jag ska köpa..