Blir så ledsen och arg!
Åhhh blir så upprörd. Är ofta inne på blocket och kollar på kanin anonser. Och ja blir så upprörd när det står säljes pga av tidsbrist pch tappat intresse. Ett djur är väl inget man bara skaffar för ett tag och sedan gör sig av med. Man tänker väl noga igenom om man verkligen vill och har tid med djuret. Tänk om man skulle göra likadant med barn. Säkert många som tycker att det inte går att jämföra . Men ja tycker att det är likadant med levande djur, alla är lika värda. Sedan om man märker att man blir allergisk det är en annan sak. Då måste man ju tyvärr göra sig av med djuret. Sorry var bara tvungen att skriva av mig. 

Mm,det håller jag med om.

Håller med om att man ska tänka efter ordentligt innan man skaffar ett djur. Men samtidigt tycker jag personligen att det är bättre att man säljer djuret än att man behåller det och tiden inte räcker till.

Jo men det borde man tänka på innan tycker ja. Visst det kan finnas olika anledningar , men det känns ofta som slit och släng djur . Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att göra mig av med mina djur.
man måste ju tänka innan man skaffar djur om man har tid, men man kan jku inte behålla djur om man inte har tid då blir det ju jätte synd om djuren :/
håller med. Om man har tänkt köpa ett djur så ska man ta sig tiden till den.