Teddydvärgvädur
Skall förmodligen köpa en teddydvärgvädur till sommarn :)
Men jag undrar hur ofta man skall borta kaninen när den är en liten bebis tills den blir vuxen.

putt
Ungefär 3 gånger i veckan som bebis. oc dsen när den har fått sin vuxen päls så 1 gång i veckan brukar räcka :)
Jag fick borsta Ballerina varje dag i början, men nu blir det ca 3 ggr i veckan :) Det beror lite på pälskvalitén :)

Borstade Myran varje dag i början, eftersom hon var ganska tovig när hon kom. Men nu räcker det med 1-2 gånger / veckan. Hon har mycket fin pälskvalité ;D
Tycker att du borde köpa en bebis från Myran's kull (A) de blir ju leveransklara i maj ^^,
Vad kul :)

#4 Aa det vill jag mer än gärna <3
Men bor i Skåne :/. Skall nog köpa en från Myrans uppfödare istället ;)

Vad roligt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#6 Men om jag ordnar transport då? ;D Haha, jag försöker locka fler köpare xD
Vad kul :D
Urmysig ras :)
- Mvh Emma

#8 Aa då vill jag jätte gärna :D
Men då kanske jag inte kan vara hos den, den första månaden som jag har tänkt att ha. (skilda föräldrar)
haha, du får säga till Myran att hon får hålla inne ungarna lite längre :P

Jag skulle rekomendera att du köpte från någon mindre uppfödare. Även om avkommorna blir bra färgmässigt tycker jag det är fel att stödja uppfödare som har 40-50 kaniner. De ger inte kaninerna den kärleken de behöver, helt omöjligt. Det finns nog någon bra liten uppfödare där nere med =)

#11 Håller med dig till 100%.

#12 Säg gärna till om du hittar någon där nere som du verkar intressant så hör jag mig för hos de olika teddyuppfödarna jag känner och hör vad de har att säga om henne/honom :) Bäst är det nästan alltid att höra med folk som köpt ungar från uppfödaren innan :)

#13 Skall kankse ha en från Myrans kull med transporthjälp till Skåne. Annars kommer det nog bli Lykans el. Lyktans kaninuppf. (vad den nu heter)

#14 jag pendlar mellan skåne och sthlm så hör av dig till mig så kan jag nog hjälpa dig med transporten :)

#15 Jätte snällt <3
Men nu när jag har Dumle´ känner jag att jag inte kan ha fler kaniner..
Gammal träd :p hihi

#16 haha, sorry, har inte varit medlem på ´superduperlänge o sen gick jag bara igenom de gamla trådarna jag hade ;)
Roligt!

Jag vill också skaffa teddy dvv. Tjatar på mamma för fullt. :D