OT - Snö
Ja, nu har det snöat här i Sollentuna.. märkte det när jag klev upp för runt 5 minuter sedan. Förvisso är det ett väldigt tunt lager, och nu regnar det, så det där lär försvinna relativt snabbt.. Men ändå! :)
Haha, och nu tar dom upp det på Nyheterna i samband med vädret på TV4. x)
Brukar ni "fira" den första snön? Isf hur? :)
Ja det brukar jag göra:) Det enda man kan göra är vell att gå ut och "känna" på snön;P Men iår var det speciellt. Det var första gången min kanin Frallan fått se snö i hela sitt liv;) superkul
Haha x) Det måste ju vara skoj, hur reagerade hon? :)
Som liten skulle jag ALLTID gå ut och ta en näve orörd snö och lägga i frysen.. :P
#2 Hon blev lite galen;P Varje gång hon fick en snöflinga på huvudet var hon tvungen att hoppa och skaka på sig..haha:D Hon är för charmig:)
Haha..det är ju också ett sätt
Haha, okej :P Lite sött
Mja, jo.. ^^ Jag ville spara den snön heeela vintern, men mina föräldrar kastade den alltid.

#2 & #4: Haha. :P
Hos mig snöar det också :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Men nu regnar det :(
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Det har snöat under natten, men nu regnar det så det ligger bara slask ute.
Här har det kommit en decimeter snö under natten!!! :D :D :D Var ute med hundarna nyss och fotade lite och kastade snöbollar och sånt kul :D
#9 Åh, härligt! :) Släng ut lite bilder sen. ;D
Här har det kommit snö i natt ! :) så nu har Zoie fått vara i snö :D
Hos oss var/är det 5 cm snö!!!
/ Emma
Här (Hudiksvall) har det också snöat under natten! Men nu regnar det… :(

Det snöar hos oss också. Ska ut med kaninerna strax. Det blir Englas, Essys & Frejas första vinter! :')
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Här snöar det också :)

Wiiiiiiii :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Snart är snön borta här ;) *Yaay'
Här snöar det inte alls :/
igårkväll snöade det hos mig :P men då var jag inte hemma ^^
- Mvh Emma

#24 Naaw sockersöta! Har dom flyttat ut? :)
Här snöar det med, för 3:dje gången.. *mutter* Gillar bara snön på julafton och på våren ;)
#25 Japp, dom är utekaniner nu :D
Jag gillar också bara snön på julafton egentligen :P
Eller kanske nån veckan kan vara roligt, så man får åka lite pulka å så, men sen blir jag less.
Mycket eftersom jag jobbar med barn å det blir så otroligt blött å jobbigt å bajs då varje gång man går ut också tror jag :P
Här har vi då inte fått en endast snöflinga :P. Solen skiner ju hela tiden xD. I förggår var jag ute i bara T-shirt ;). Och vart är det super skönt å sitta på trappan xD
Det lär dröja innan snön kommer. (Den skulle komma denna vecka (?) hmmm.. eh njaaa)
Jag längtar INTE till snön :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

BAJS PÅ ER SOM HAR SNÖ :( Jag älskar snö …

7 cm snö är det här :D
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Vi fick snö inatt! Vet inte hur mycket, men hundarna har iallafall varit ute och det var suuuuuperkul x) Chivas blev helt galen! Han har aldrig sett snö, så ;) Inte Saga heller, fast hon tog det rätt lugnt iallafall!
Snö här också :)